اخبار داغ

حاج‌صفی، کاپیتان خوش‌یمن؛

چرخش بازوبند در تراکتور از چرخ افتاد

چرخش بازوبند در تراکتور از چرخ افتاد
بازوبند چرخشی در تیم تراکتور با غیبت دو کاپیتان این تیم از چرخ خود خارج شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، بازوبند کاپیتانی تیم فوتبال تراکتور از زمان هدایت ساکت الهامی میان سه ستاره ملی‌پوش این تیم در چرخش بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی، سه کاپیتان تیم ملی که رابطه نزدیکی با یکدیگر دارند، از آن موقع به تناوب برای تراکتور کاپیتانی کرده و در هر بازی به ترتیب بازوبند را بر دست بسته‌اند.
,
 
,
اما در بازی پیش‌روی تراکتوری‌ها مقابل نساجی داستان متفاوت است و با توجه به غیبت شجاعی و دژاگه، این بازوبند به حاج‌صفی خواهد رسید.
,
 
,
طبق روال بازوبند کاپیتانی تراکتور در بازی با نساجی باید به شجاعی می‌رسید که عدم حضور او باعث شده است تا حاج‌صفی به عنوان سرگروه تراکتور تعیین شود. 
,
 
,
نکته جالب اینکه کاپیتانی حاج‌صفی برای تراکتور خوش‌یمن بوده و شاگردان الهامی در تمامی بازی‌های خود با رهبری این بازیکن به پیروزی دست یافته‌اند. 
,
 
,
هافبک چپ‌پای تراکتوری‌ها در این فصل چهار بار بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو بسته که در برابر تیم‌های استقلال، شهر خودرو، ذوب‌آهن و مس کرمان بوده و به جز بازی با استقلال، با برتری این تیم به پایان رسیده است.
,
 
,
باید دید در روزی که این بازوبند از حالت چرخشی خود خارج شده و به صورت اجباری بر بازوی حاج‌صفی قرار خواهد گرفت، آیا بازهم برای تراکتور خوش‌یمن خواهد بود یا خیر؟
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه