اخبار داغ

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی:

ضریب نفوذ گاز روستایی در آذربایجان‌غربی ۶۷ درصد است

ضریب نفوذ گاز روستایی در آذربایجان‌غربی ۶۷ درصد است
علیرضا شیخی گفت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوار روستایی استان هم اکنون ۶۷ درصد است که با بهره برداری از پروژه های در دست اجرا این رقم به ۸۱ درصد ارتقاء خواهد یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، علیرضا شیخی مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی اظهار داشت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوار روستایی استان هم اکنون ۶۷ درصد است که با بهره برداری از پروژه های در دست اجرا این رقم به ۸۱ درصد ارتقاء خواهد یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: هم اکنون ۴۷۸ روستای آذربایجان غربی تحت پوشش عملیات گازرسانی قرار دارند.

,

وی ادامه داد: درصورت تامین اعتبارات روستاهای جدیدی هم جهت گازرسانی وارد برنامه خواهند شد تا شاخص برخورداری خانوار روستایی استان را به سطح مطلوب برسانیم.

,

شیخی اظهار کرد: در سالهای اخیر رشد بسیار خوبی در بحث گازرسانی صورت گرفته است به گونه ای که در سال ۹۲ تنها ۳۲ درصد خانوار روستایی از گاز بهره مند بودند.

,

وی با اشاره به اینکه در بخش گازرسانی شهری هم تحولی بزرگ صورت گرفته است، افزود : گازرسانی به شهرهای آواجیق، سرو، سیلوانا، میرآباد، زر آباد، نلاس که به دلیل کوهستانی بودن و ویژگی های خاص توپوگرافی و زمین شناسی خاص منطقه از پروژه های سخت گازرسانی کشور بحساب می آیند دستاوردهایی است که شرکت گاز استان رقم زده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه