اخبار داغ

مسیر اصفهان - شیراز تا پایان سال 2 ساعت کوتاه‌تر می‌شود

مسیر اصفهان - شیراز تا پایان سال 2 ساعت کوتاه‌تر می‌شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تا پایان امسال قرار است ۲۲۴ کیلومتر مسیر اصفهان به شیراز کاهش یابد و مسیر را ۲ ساعت کاهش می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ در  سفر مدیر سازمان مدیریت برنامه و بودجه به اصفهان، ظهر امروز محمد باقر نوبخت از پروژه تقاطع غیر همسطح میدان بسیج شهرضا بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

این پروژه جهت رفع نقاط حادثه‌خیز محور اصفهان-شیراز و شهررضا - دهاقان و همچنین شهررضا-مبارکه در محور جنوبی جنوبی شهرضا احداث شده که می‌تواند نقش موثری در کاهش حوادث ترافیکی کریدور شمال به جنوب داشته باشد.

,

نوبخت پس از بازدید پروژه تقاطع همسطح میدان بسیج شهرضا، راهی روستای امام‌زاده علی اکبر (ع) شهرستان شهرضا شد و در این روستا کلنگ یکی از واحدهای مسکونی طرح بهسازی مسکن روستایی استان اصفهان را بر زمین زد؛ وی همچنین یکی از این واحدهای مسکونی آماده را در مراسمی نمادین تحویل اهالی داد.

,

نوبخت در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مسیر اصفهان- شهرضا مسیری قابل توسعه است که می‌تواند تردد را به خوبی تسهیل کند؛ طبق صحبت‌های که با استاندار اصفهان صورت گرفت، مقرر شد با بودجه ۶۰ میلیاردی جاده اصفهان به شهرضا تا پایان سال جاری تبدیل به شش باند شود.

,

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: در خصوص جاده شهرضا به حسن آباد جرقویه، شخصا دستور دادم مراحل طراحی این مسیر آغاز شود تا انشا الله بتوانیم تا پایان سال از این جاده بهره‌برداری کنیم.

,

وی تصریح کرد: 3 هزار واحد از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای عزیزانی که از نظر توان مالی امکان احداث منزل را ندارند، کمتر از یکسال ساخته و تحویل داده خواهد شد.

,

نوبخت اضافه کرد: تا پایان امسال قرار است ۲۲۴ کیلومتر مسیر اصفهان به شیراز کاهش یابد و مسیر را ۲ ساعت کاهش می‌دهد.

,

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: برکت و شرافت دولت در این خانه‌سازی‌هاست؛ شاید این منازل از لحاظ عدد رقم از دیگر پروژه‌ها کمتر باشد اما این پروژه‌ها بسیار پرمشغله است و کار سازمان برنامه بودجه بسیار سخت است زیرا اگر بودجه‌ای تخصیص نیابد هیچ عملکردی وجود نخواهد داشت.

,

وی ادامه داد: دشمن به دنبال این است که از لحاظ مالی ایران را تحت فشار بگذارد اما به یاری خدا حقوق‌ها پرداخت و از پروژه‌های عمرانی حمایت می‌شود.

,

نوبخت اذعان داشت: رئیس جمهور همواره از من درخواست دارند که از انسان‌های که درآمد کم دارند غافل نشویم، خود دولت نیز مشکلاتی زیادی دارد اما حق صحبت از مشکلات دولت را ندارم زیرا دولت به سر کار آمده که مشکلات مردم را مرتفع کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه