اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

مسئولان فریب مذاکره را نخورند/ از ابتدا نباید اجازه ورود افراد فاسد به دستگاه‌ها داده شود

مسئولان فریب مذاکره را نخورند/ از ابتدا نباید اجازه ورود افراد فاسد به دستگاه‌ها داده شود
آیت الله دری نجف آبادی گفت: از مسئولین نظام خصوصا اعضای شورای عالی امنیت ملی میخواهیم تا با اقدام غربی ها در تصویب قطعنامه علیه کشورمان مقابله کرده و فریب آنان را نخورند. آنان مسئله مذاکره را مطرح می کنند ولی در پی حذف جمهوری اسلامی ایران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز جمعه که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد با اشاره به قرار گرفتن در هفته قوه قضائیه گفت: این هفته فرصتی است تا دستگاه قضایی از عملکرد خود در سال های گذشته ارزیابی دقیقی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی با بیان اینکه گرامیداشت این روز کافی نیست، افزود: امیدواریم این قوه در دوران آقای رئیسی با جلب اعتماد عمومی و عدالت ختحولات عظیمی را ایجاد کند. آسیب شناسی باعث پیشرفت قوه قضائیه می شود و می توان برای سالهای آینده برنامه ریزی بهتری داشت تا برنامه هفتم به صورت دقیقی تدوین شود.

,

از ابتدا نباید اجازه ورود افراد فاسد به دستگاه ها داده شود

, از ابتدا نباید اجازه ورود افراد فاسد به دستگاه ها داده شود, از ابتدا نباید اجازه ورود افراد فاسد به دستگاه ها داده شود,

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم فردی در دستگاهی رشد کند و بالا بیاید و بعدا متوجه فساد او شویم و به پای میز محاکمه بیاوریمش بلکه باید از اول اجازه ورود چنین افرادی به دستگاه ها داده نشود.

,

امام جمعه اراک کادرسازی را از اصلی ترین اقدامات مفید برای قوه قضائیه دانست و افزود: باید کادرسازی کرد تا افراد لایقی برای مناصب مختلف این قوه خصوصا قاضی تربیت شوند.

,

وی استخوان بندی قوه قضائیه را به وجود قضات قوی دانست و گفت: جایگاه قاضی جایگاه امیرالمومنین و اوصیای پیامبر است و افرادی باید در این منصب قرار بگیرند که جزو با تقواترین افراد باشند. چرا که در صورت حضور افراد بی تقوا در این منصب و قصب این جایگاه، عقوبت بسیار بزرگی برای خود فرد در آخرت به همراه دارد که نمونه اش همین فردی است که قبلا قاضی بوده و امروز در کشور رومانی با آن وضعیت اسفبار از دنیا می رود.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: دستگاه قضا و قاضی نباید تحت تاثیر هیچ فردی قرار گیرند و باید همواره خدا و دین اسلام را در نظر بگیرند.

,

دری نجف آبادی با گرامیداشت شهید بهشتی، گفت: ایشان فردی مدیر، مدبر، با تقوا، دقیق، با انضباط، فقیه زمان شناس و ... بودند و واقعا جایشان خالی است. این چنین افرادی گنج های گران بهایی هستند که به سادگی بدست نمی آیند. باید پدر و مادری آن چنان و اساتیدی مانند امام خمینی(ره) باشند تا چنین افرادی تربیت شوند.

,

وی با اشاره به جنایات منافقین در ترور شهید بهشتی و بسیاری از مردم ایران، گفت: این گروه تروریستی و منافق هنوز هم دست از سر ملت ایران برنداشته و در فتنه ها رد پای آنان دیده می شود.

,

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی در پرونده سازی برای ایران، گفت: این دو کشور با همراهی کشور های غربی و برخی کشورهای دیگر برای جمهوری اسلامی ایران در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی پرونده سازی کرده و در پی ایجاد مشکلاتی برای کشور هستند.

,

غربی ها به دنبال حذف جمهوری اسلامی اند/ مسئولین فریب مذاکره را نخورند

, غربی ها به دنبال حذف جمهوری اسلامی اند/ مسئولین فریب مذاکره را نخورند, غربی ها به دنبال حذف جمهوری اسلامی اند/ مسئولین فریب مذاکره را نخورند,

وی تاکید کرد: از مسئولین نظام خصوصا اعضای شورای عالی امنیت ملی میخواهیم تا با این اقدام آنان در تصویب قطعنامه علیه کشورمان مقابله کرده و فریب آنان را نخورند. غربی ها مسئله مذاکره را مطرح می کنند ولی در پی حذف جمهوری اسلامی ایران هستند و از حقیقت اسلامی که 41 سال است با همت امام و رزمندگان و خون شهدا بدست آمده و شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی را سر می دهد، بیزارند.

,

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: این انقلاب در مقابل دشمنی ها عقب نشینی نمی کند و از تحریم ها نمی ترسد و با آن مقابله می کند. گرچه سختی هایی وجود دارد ولی کوتاه نیامده و با قدرت ایستاده ایم.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: به قول مقام معظم رهبری دوران بزن و در رو تمام شده و هر کشوری بخواهد ضربه ای به ایران اسلامی وارد کند بداند که 10برابر ضربه می خورد. امیدواریم خداوند تعالی، ملت ایران را در این جنگ نابرابر پیروز بگرداند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه