اخبار داغ

در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه یزد مطرح شد؛

مسئولان جلوی گرانی و گران‌فروشی‌ها را بگیرند/ شعار سال با کمک سرمایه داران و مردم تحقق می یابد

مسئولان جلوی گرانی و گران‌فروشی‌ها را بگیرند/ شعار سال با کمک سرمایه داران و مردم تحقق می یابد
آیت الله ناصری با اشاره به اینکه اساسی‌ترین وظیفه مسوولان، حل مشکلات اقتصادی مردم است افزود: دولتمردان با درایت و برنامه‌ریزی مدون به دنبال چاره‌جویی حل نیازهای مردم باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، برخی از ائمه جماعت استان یزد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خود با اعلام شرایط سخت کشور گفتند: دولت با برنامه ریزی در زمینه های اقتصادی می تواند به شکلی عمل کند که مردم از شرایط سخت کنونی خارج شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

 

,

مسئولان جلوی گرانی و گران‌فروشی‌ها را بگیرند

, مسئولان جلوی گرانی و گران‌فروشی‌ها را بگیرند, مسئولان جلوی گرانی و گران‌فروشی‌ها را بگیرند,

آیت الله محمد رضا ناصری در خطبه های نماز جمعه شهرستان یزد با اشاره به اینکه اساسی‌ترین وظیفه مسوولان، حل مشکلات اقتصادی مردم است افزود: دولتمردان با درایت و برنامه‌ریزی مدون به دنبال چاره‌جویی حل نیازهای مردم باشند.

,

امام جمعه یزد ادامه داد: نیاز اصلی مردم و کشور فقط مسائل سیاسی نیست بلکه مطالبه عمومی جامعه این است که مسوولان جلو گرانی‌ها و برخی گرانفروشی‌ها را بگیرند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد اظهار کرد: ایجاد تولید و اشتغال و حل امور کشور در بخش‌های فرهنگی و اقتصادی محور اساسی و درخواست اصلی از مسوولان در سطح کلان تا پایین است.

,

ناصری یزدی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال سوء استفاده از وضعیت موجود برای ضربه‌زدن به کشور و ایجاد ناامیدی در بین مردم و جامعه هستند.

,

وی اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی، نظارت، کنترل قیمت‌ها و برخورد لازم و جدی با متخلفان و گرانفروشان در برابر اهداف دشمنان مقابله کرد.

,

 

,

شعار سال با کمک سرمایه داران و مردم تحقق می یابد

, شعار سال با کمک سرمایه داران و مردم تحقق می یابد, شعار سال با کمک سرمایه داران و مردم تحقق می یابد,

آیت الله علیرضا اعرافی امام جمعه میبد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان میبد، گفت: از همه اقشار جامعه که به نوعی در پیشگیری از کرونا نقش داشته و فعالیتهایی را انجام داده‌اند، تقدیر کرد و ۶۰ اولویت‌ تعیین شده سال ۹۹ که اداره ها و ارگان‌ها در کنار برنامه‌های روزمره خود باید مورد توجه قرار دهند را برشمرد.

,

وی با اشاره به لزوم حمایت از صنعت و صاحبان صنایع اظهار داشت: باید به کمک سرمایه‌داران و مردم جهش تولید به عنوان شعار سال را به ظهور و بروز رسانده و با مورد توجه قرار دادن تولید و صنعت و اشتعال گره از مشکلات تولید و صنعت گشود.

,

 

,

اساسی ترین وظیفه دولت، تلاش برای رفاه مردم

, اساسی ترین وظیفه دولت، تلاش برای رفاه مردم, اساسی ترین وظیفه دولت، تلاش برای رفاه مردم,

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهریز افزود: اساسی‌ترین وظیفه دولت است که برای رفاه مردم و آرامش بازار جدی وارد عرصه کار و فعالیت شود.

,

امام جمعه مهریز ادامه داد: مردم به خصوص اقشار ضعیف جامعه در ماه‌های اخیر به خاطر افزایش اکثر کالاها و خدمات فشار زیادی را تحمل می‌کنند که به هیچ وجه مناسب و پذیرفته نیست.

,

وی اظهار کرد: مردم از دولت و مسوولان می‌خواهند نگذارد بیش از این به خاطر گرانی‌ها فشار بر مردم آسیب‌پذیر وارد شود که یک مطالبه بر حق عمومی است.

,

محی‌الدینی گفت: این که هر روز شاهد گران‌شدن اجناس مختلف به خصوص کالاهای ضروری زندگی و خورد و خوراک مردم باشیم اصلا قابل قبول نیست و باید به فکر حل مشکل بود.

,

وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال سوء استفاده از وضعیت اقتصادی کشور و خالی کردن دل مردم هستند بنابراین باید مسوولان جلو هدف‌های آنها را بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه