اخبار داغ

امام جمعه اردبیل:

معضل مسکن با یک مصوبه و لایحه حل می شود/ عاملان گرانی درندگانی انسان نما هستند

معضل مسکن با یک مصوبه و لایحه حل می شود/ عاملان گرانی درندگانی انسان نما هستند
امام جمعه اردبیل گفت: کل معضل بازار مسکن و خودرو با یک مصوبه مجلس و با یک لایحه دولت حل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: از خیرین مسکن ساز تشکر می کنم که احداث 144 واحد مسکونی را برای فقراء شروع کردند که قبلا نیز چند صد واحد برای فقراء ساخته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: در خصوص مسکن هم دولت و هم مجلس باید به طور جدی ورود کنند؛ اگر پولی که برای مسکن مهر اختصاص داده شده بود بعد از بازگشت با همان درصد به مسکن اختصاص داده می شد و دولت در آن تصرف نمی کرد شاهد این وضع نبودیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه اگر دولت از ابتدا برای مسکن اضافی مالیات وضع می‌کرد، شاهد این وضع نبودیم، گفت: یک نرم‌افزار دست دولت است که در یک لحظه تمام املاک هر ایرانی را نشان می دهد، اخذ مالیات بر مسکن اضافه هیچ تنش اجتماعی درست نمی کند. به نفع دولت و ملت هم هست، لذا هر کس در این باب به دولت سوءظن کند حق دارد، در ایران به طور قطع و یقین تعداد مسکن از تعداد خانواده بیشتر است.

,

 امام جمعه اردبیل با بیان اینکه کل معضل مسکن و خودرو با یک مصوبه مجلس، با یک طرح یا با یک لایحه دولت حل می شود ، تصریح کرد: دولت باید هزینه اموال اضافی مثل خانه اضافی، زمین اضافی و ماشین اضافی را با وضع مالیات بالا ببرد تا هم کمبود برطرف شود و تقاضای کاذب از بین برود و هم متمولین مجبور شوند مال خود را از جمود  بیرون بیاورند و وارد چرخه قوامیت در بیاورند تا مال به تعبیر قرآن موجب قوام امور مردم و جامعه شود.

,

 بولتون، ترامپ را تشویق به خروج از برجام کرد

,  بولتون، ترامپ را تشویق به خروج از برجام کرد,  بولتون، ترامپ را تشویق به خروج از برجام کرد,

 نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها وی با اشاره به دعوای بسیار شدید و آبرو ریز بین جان بولتون و ترامپ اظهار داشت: با چاپ شدن کتاب بولتون و افشاء خیانت های ترامپ، او، بولتون را دروغگوی بزرگ دانست در حالیکه تمام تصمیمات خود در برابر ایران را با مشاوره‌های این مرد خبیث گرفت.

,

وی افزود: جان بولتون به او گفت جمهوری اسلامی ظرف پنج شش ماه ساقط می شود و ما عید کریسمس را در تهران برگزار می‌کنیم. جان بولتون، ترامپ را تشویق به خروج از برجام کرد و گفت " شادترین روز من زمانی بود که ترامپ از برجام خارج شد".

,

آیت الله عاملی گفت: بعضی از سیاستمداران معتقدند که همکاری بیشتر با غربی ها و نهادهای بین المللی به ظاهر مستقل که در سیطره غربی هاست باعث می شود مشکلات ما حل شود، این نظریه بارها نتیجه عکس نشان داده است.

,

 امام جمعه اردبیل تصریح کرد: حالا کل اسرار و امکنه هسته‌ای خود را در اختیار آژانس هسته ای قرار دادیم تا بدانند که ما چیزی برای پنهان کردن نداریم، اما صدور قطعنامه توسط آژانس علیه ایران که این هفته صورت گرفت، ثابت کرد که آنها اهل همکاری نیستند و همکار آنها، روی آب می نویسد.

,

عاملان گرانی درندگانی انسان نما هستند

, عاملان گرانی درندگانی انسان نما هستند, عاملان گرانی درندگانی انسان نما هستند,

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در خصوص گرانی های اخیر یک نکته را همه مخصوصاً کسبه، تجار و تولیدکنندگان توجه کنند و آن عدم توقف بسیاری از کالاها و خدمات به دلار است، ایران در مدت تمدید تحریم بسیاری از وابستگی های خود به خارج را از بین برد،در این میان فقط کالاهای خاصی مانند تلفن همراه، بعضی از مواد اولیه، بعضی داروها و… باقی مانده است.

,

وی افزود: جای تأسف است که با بالا رفتن دلار تمام فروشندگان و تولیدکنندگان و ارائه کنندگان خدمات می خواهند قیمت کالا و خدمات را بالا ببرند. این ظلم به ملت ماست و عواقب آن فردا متوجه خود گران فروش هم خواهد شد.

,

آیت الله عاملی گفت:  ایران در بسیاری از کالاها مانند آهن، میلگرد، ام دی اف، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودروهای داخلی، مصالح ساختمانی، تجهیزات ساختمانی و…  به خودکفایی رسیده است و ربطی به دلار ندارد؛ بسیاری از کالاها از مواد شیمیایی است که ایران آن را صادر می‌کند.

,

  امام جمعه اردبیل ابراز داشت: کسانی که بدون توقف کالا به دلار، کالاها را برای ملت گران می کنند مثل موجودات درنده ای هستند که به ملت حمله کرده اند، در این بین دولت باید به فریاد ملت ما برسد و ملت ما را از این درندگان انسان نما، نجات دهد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه