اخبار داغ

فیلم؛

نابودی جنگل های گچساران؛ هنر زمین خواران

نابودی جنگل های گچساران؛ هنر زمین خواران
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: آتش سوزی حومه شهر گچساران قطعا با هدف توسعه زمین ، زمین خواری و نیز با برنامه صورت گرفته است درحالی که این جنگل کاری ها را پیشینیان ما زحمت کشیده اند و امروز ما نباید چنین اجازه ای به زمین خواران بدهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس،مسعود منصور،معاون وزیر جهاد کشاورزی در سفر به گچساران با اشاره به آتش سوزی عمدی برخی مراتع و جنگل های حومه این شهر گفت:مسئولین شهرستان این مقدار که برای مهار حریق انرژی به خرج می دهید اگر با همکاری سایر دستگاه های اجرایی در این مراتع و جنگل های اطراف شهر "آتش بُر" ایجاد شود خیلی از این موارد هم بوجود نمی آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

وی افزود:آتش سوزی اینجا(اطراف شهر) قطعا با هدف توسعه زمین ، زمین خواری و نیز با برنامه صورت گرفته است چرا که نزدیک شهر هم هست درحالی که این جنگل کاری ها را پیشینیان ما زحمت کشیده اند و امروز ما نباید چنین اجازه ای به زمین خواران بدهیم.

, .,

 

,

منصور تصریح کرد:اگر کنار این جنگل کاری ها آتش بُر احداث کنیم حکم کمربند زمین حفاظتی را انجام می دهد و برخی ها نمی توانند زمین را تصاحب کنند،اینکه فرماندار گچساران این همه انرژی برای مهار حریق می گذارند،بنابراین در این خصوص هم همت کنند.

,

ادامه در ویدئو مشاهده شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه