اخبار داغ

کادر درمان پیرانشهر ثابت قدم در خدمات‌رسانی به شهروندان

کادر درمان پیرانشهر ثابت قدم در خدمات‌رسانی به شهروندان
اخبار مربوط به اعتصاب کادر درمان پیرانشهر تکذیب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موکریان؛ شایعه اعتصاب کادر درمان بیمارستان پیرانشهر توسط تعدادی از رسانه های معاند منتشر و به صورت قابل توجهی در فضای مجازی منطقه بانشر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موکریان,
 
,
موضوعی که توسط نماینده مردم پیرانشهر و فرماندار این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار موکریان قویا تکذیب شد.
,
 
,
نماینده مردم پیرانشهر در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار موکریان ضمن غیر واقعی خواهد این خبر گفت: کادر بهداشت و درمان پیرانشهر ایثارگرانه در حال خدمات دهی به شهروندان پیرانشهری هستند و همه بر این باورند که واقعه تلخ ضرب و جرح یکی از پزشکان بیمارستان این شهرستان توسط همراهان یک بیمار متوفی کرونا اصلا با روح بزرگ مردم پیرانشهر سازگار نیست و این حادثه را تحت هیچ شرایطی به دیگر شهروندان قابل تعمیم نیست.
,
 
,
ترابی، فرماندار پیرانشهر هم در این باره به موکریان گفت:  خبر کذب اعتصاب کادر درمانی در این شهرستان حتی دذ حد شایعه هم صحت نداشته و در تماسی که لحظاتی قبل با مجموعه بهداشت و درمان شهرستان داشتم از آرامش کامل در بیمارستان و خدمات دهی بخش های مختلف این مجموعه به همشریان خبر دادند.
,
 
,
وی با اشاره به واقعه تلخ حمله تدوتن از همراهان یک بیمار فوت شده به یکی از پزشکان بیمارستان پیرانشهر که طی روزهای گذشته با موجی از ابراز انزجار شهروندان پیرانشهری نیز همراه بوده گفت: از همان لحظات اولیه در محل حاضر شدیم و تا اعزام این پزشک عزیز به مرکز استان در کنار ایشان بودیم.
,
 
,
سید علی ترابی با بیان اینکه خوشبختانه حال عمومی پزشک محترمی که مضروب شده بود رو به بهبود است افزود: با قاطعیتی که دستگاه قضایی شهرستان در این باره بهرح داده هر دو ضارب دستگیر و باید در برابر قانون پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشند و جبران خسارت نمایند.
,
 
,
فرماندار پیرانشهر خاطرنشان کرد که به هیچ عنوان نباید رفتار غلط و غیر قابل قبول چند تن به شهروندان گرانقدر و ایثارگر پیرانشهری که در ایام شیوع کرونا با کمک های نقدی بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی خود که صرف تهیه ملزومات پزشکی و محافظتی برای  کادر درمان شهرستان شده اند تعمیم داده شود زیرا امروز برخورد با مرتکبان این رفتار ناشایست در سطح مردم شهرستان به خواست عمومی تبدیل شده است.
,
 
,
وی ابراز امیدواری کرد که طی روز آینده در معیت مسئولان شهرستان از جمله نماینده مردم سردشت و پیرانشهر به نمایندگی از مردم فهیم شهرستان به عیادت پزشک مضروب بیمارستان پیرانشهر خواهند رفت و از وی دلجویی خواهند کرد.  
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه