اخبار داغ

روز سه‌شنبه؛

خدام رضوی از خانواده شهید مدافع سلامت زنجان تجلیل می‌کنند

خدام رضوی از خانواده شهید مدافع سلامت زنجان تجلیل می‌کنند
رسول احدی، معاون اجرایی کاروان زیر سایه خورشید استان زنجان گفت: کاروان زیر سایه خورشید روز سه شنبه به مناسبت دهه کرامت وارد استان زنجان می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول احدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهارداشت: کاروان زیر سایه خورشید روز سه شنبه در قالب چهار خادم و یک روحانی از مشهد مقدس وارد استان زنجان می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی با بیان اینکه خدام رضوی تا روز جمعه میهمان استان زنجان هستند، افزود: برنامه‌های مختلفی با حضور خدام رضوی در زنجان به مناسبت دهه کرامت برگزار می‌شود.
,
 
,
این مسئول ادامه داد: مراسم استقبال از خدام رضوی ظهر روز سه شنبه در بیت امام جمعه زنجان برگزار و برنامه‌های این کاروان در زنجان آغاز می‌شود.
,
 
,
معاون اجرایی کاروان زیر سایه خورشید استان زنجان افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری دیدار عمومی خدام با مردم وجود ندارد و برنامه‌ها به صورت دیدارهای محدود انجام می‌شود.
,
 
,
احدی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت، حضور در گلزار شهدا، بازدید از انجمن خیریه مهرانه زنجان، بازدید از کارخانه‌های تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده از دیگر برنامه‎های خدام رضوی در زنجان محسوب می‌شود.
,
 
,
وی با اشاره به دیدار خدام رضوی با طلبه‌های فعال در خط مقدم تغسیل اموات کرونایی و فعالان این بخش، یادآورشد: بازدید از مساجد و مجموعه‌های فعال در حوزه مقابله با انتشار ویروس کرونا از دیگر برنامه‌های خدام رضوی در زنجان است.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: خدام رضوی روز چهارشنبه با حضور در شهرستان خرم‌دره از فعالان و مدافعان سلامت این شهرستان تجلیل می‌کنند.
,
 
,
معاون اجرایی کاروان زیر سایه خورشید استان زنجان افزود: روز جمعه آخرین روز حضور خدام رضوی در زنجان است که از دو کارخانه بازدید انجام می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه