اخبار داغ

اینفوگراف/ میدان جهاد تازه برای قوای نظامی ایران

اینفوگراف/ میدان جهاد تازه برای قوای نظامی ایران
نیروهای مسلح در کشور ما تفاوت‌هایی با دیگر کشورها دارند، نیروهایی که علاوه بر دفاع همه جانبه از مرزهای ایران اسلامی، مردم را در حوادث گوناگونی مانند سیل، زلزله و هر حادثه دیگری همراهی می کنند.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سی ام بهمن ماه سال 98 بود که موج نخست کرونا ایران را با خود همراه کرد، موجی که در این روز وزارت بهداشت با اعلام رسمی تست مثبت دو نفر در یکی از استانها، آغاز حرکت ویروس کرونا در کشور را تأیید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پس از اعلام این خبر، وزارت بهداشت با تمامی نیروهای کادر درمان و تجهیزات پزشکی خود را برای روزهای دشواری آماده کرد، اما هر چه زمان می گذشت آمار مبتلایان به این ویروس مرگبار بیش از گذشته می شد و خانواده های بسیاری را داغدار می کرد.

,

هر چه زمان می گذشت با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا، کمبود کادر درمانی بیش از پیش خود را نشان می داد، این روند تا آنجا پیش رفت که در روز ۵ اسفند در نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در ایران، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در تماس تلفنی با «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از آمادگی سپاه برای هر گونه کمک به دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی، در مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

,

پس از این بود که سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موافقت سرلشکر سلامی فرمانده‌کل سپاه به دنبال درخواست وزیر بهداشت در این وزارتخانه مستقر شد. این یعنی آغاز کمک مجدانه سپاه و بسیج برای مقابله با ویروس کرونا در کشور، اقدامی که پس از آن موج عظیم کمک های سایر نیروهای مسلح را به دنبال داشت.

, .,

, ,

 

,

برای مشاهده نسخه اصلی؛ اینجا کلیک کنید

, برای مشاهده نسخه اصلی؛ اینجا کلیک کنید, برای مشاهده نسخه اصلی؛ اینجا کلیک کنید]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه