اخبار داغ

با هدف تنظیم بازار صورت گرفت؛

توزیع 200 تن مرغ منجمد در سیستان و بلوچستان/ بازار گوشت سفید همچنان آشفته است

توزیع 200 تن مرغ منجمد در سیستان و بلوچستان/ بازار گوشت سفید همچنان آشفته است
محمد رفیع سلطانزاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت سیستان و بلوچستان از آغاز توزیع 200 تن مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار در سیستان و بلوچستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، از هفته گذشته با سیر صعودی قیمت مرغ در کشور، بازار گوشت سفید در سیستان و بلوچستان هم تحت تاثیر قرار گرفته و همچنان ملتهب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,


در این راستا تنها اقدامی که از سوی مسئولان امر صورت گرفت، توزیع مرغ منجمد است که با توجه به شروع آن از امروز باید ببنیم که تاثیری در کاهش آشفتگی بازار این کالای مهم دارد یا خیر.

محمد رفیع سلطانزاده، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره بیان کرد: با توجه به وضعیت این روزهای بازار مرغ و پیش بینی های ستاد تنظیم بازار کشور توزیع مرغ منجمد از امروز در سراسر استان آغاز شد.

وی قیمت هر کیلوگرم گوشت سفید تنظیم بازاری را 13 هزار و 500 تومان برای مصرف کننده اعلام کرد و افزود: در این مرحله 200 تن مرغ منجمد به عنوان سهمیه سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شد که قابل افزایش است.

به گفته این مقام مسئول، توزیع مرغ تنظیم بازار به منظور جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت و حمایت از تولیدات داخل از طریق فروشگاه های منتخب در همه شهرستان های استان انجام می شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه