اخبار داغ

فرمانده انتظامی کرمانشاه مطرح کرد؛

برقراری ۳۳۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰/ دستگیری ۷۸۰۰ مجرم در کرمانشاه

برقراری ۳۳۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰/ دستگیری ۷۸۰۰ مجرم در کرمانشاه
سردار علی اکبر جاویدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۳۰ هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی برقرار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: در نشست هم اندیشی با مجمع نمایندگان کرمانشاه که در سالن جلسات دفتر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: از مجموع تماس‌های برقرار شده با پلیس ۱۱۰ بیش از ۴۰ درصد آنها منجر به عملیات، حدود ۵۰ درصد منجر به راهنمایی افراد و ۱۰ درصد نیز منجر به بررسی‌های اطلاعاتی شده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات پلیس طی سال جاری دستگیری حدود ۷ هزار و ۸۰۰ مجرم شامل افراد قاچاقچی، سارق، خرده فروش مواد مخدر، اراذل و اوباش و … بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مبارزه جدی با پدیده قاچاق، مواد مخدر و سرقت از جمله برنامه‌های اولویت دار پلیس کرمانشاه در سال جاری است، گفت: اقدامات خوبی در همه این زمینه‌ها با تلاش همکاران انجام و دستاوردهای خوبی از جمله افزایش کشفیات کالای قاچاق و مواد مخدر و کاهش سرقت‌های خشن داشته ایم.

این مقام انتظامی در ادامه به فعالیت مراکز مشاوره در کلانتری‌های استان اشاره و عنوان کرد: در سه ماه نخست سال ۳ هزار و ۳۵۲ پرونده از طرف مراجع قضائی به مراکز مشاوره کلانتری‌ها و مرکز مستقر در معاونت اجتماعی ارسال شده است.

وی گفت: از این تعداد پرونده ۲ هزار و ۲۳۹ پرونده معادل ۶۹ درصد آنها منجر به مصالحه شده است که تأثیر خوبی در خلوت تر شدن محاکم قضائی داشته است.

سردار جاویدان یادآوری کرد: پلیس علاوه بر اینکه با هرگونه ناامنی و افراد مجرم قاطعانه برخورد می‌کند بخشی از فعالیت‌های خود را نیز متمرکز اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ سازی اصلاح رفتار کرده که در این راستا معاونت اجتماعی، پلیس فتا، دفتر تحقیقات کاربردی و پلیس‌های راه و راهور در حال تلاش و اجرای برنامه‌های آموزشی برای عموم شهروندان هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه ضمن تبریک به نمایندگان استان کرمانشاه برای راهیابی به خانه ملت، نقش آنها را در کاهش مشکلات مردم و امیدواری بخشیدن به آنها بسیار حیاتی دانست و گفت: عملیاتی کردن وعده‌های انتخاباتی می‌تواند مردم انقلابی استان را به آینده خوشبین و از سو استفاده رسانه‌های بیگانه جلوگیری کند.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به کسب ۱۱۰۰ مجوز استخدام برای انتظامی استان در سال جاری گفت: انتظار می‌رود با حمایت‌های بیشتر مسئولان کشور این سهمیه برای جذب بیشتر جوانان علاقه مند افزایش یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه