اخبار داغ

رئیس اداره گاز ناحیه سرخس:

متقاضیان نصب علمک گاز در سرخس 2 ماه دیگر صبر کنند

متقاضیان نصب علمک گاز در سرخس 2 ماه دیگر صبر کنند
مهدی منفرد راد گفت: پیمان قبلی علمک‌ گذاری گاز در سرخس تمام شده و تا تعیین پیمانکار جدید، متقاضیان نصب علمک بایستی حدود دو ماه دیگر صبر کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی منفرد راد در گفتگو با صبح توس، در پاسخ به مطالبه مردمی درباره تأخیر در علمک گذاری گاز برای متقاضیان جدید در شهرستان سرخس اظهار کرد: پیمان قبلی علمک گذاری گاز در سرخس تمام شده و تا تعیین پیمانکار جدید، متقاضیان نصب علمک بایستی حدود دو ماه دیگر صبر کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

رئیس اداره گاز ناحیه سرخس افزود: یک پیمان وقتی تمام می‌شود تا پیمان بعدی به دلیل برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار جدید کمی زمان می‌برد.

,

وی با بیان اینکه پیمان جدید علمک گذاری گاز در سرخس در مرحله مناقصه است، افزود: تعطیلات ابتدای امسال و بیماری کرونا موجب شد تا فاصله پیمان قبلی و جدید طولانی شود.

,

منفرد با اشاره به اینکه بسته و مجوز بودجه پیمان جدید را دریافت کردیم و به‌زودی مناقصه آگهی می‌شود، گفت: یکی از علت‌های تأخیر در تعیین پیمانکار این است که پیمانکار بومی در شهرستان نداریم و پیمانکاران غیربومی هم با توجه به صرفه اقتصادی و موقعیت شهرستان رغبت زیادی برای شرکت در مناقصه ندارند.

,

رئیس اداره گاز ناحیه سرخس تصریح کرد: مناقصه و بررسی مدارک پیمانکار درنهایت تا یک ماه دیگر زمان می‌برد و تا تجهیز کارگاه پیمانکار جدید، متقاضیان حدود دو ماه دیگر برای علمک گذاری بایستی صبر کنند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای اینکه کار مردم معطل نماند، پاسخ به استعلامات را انجام دادیم تا پیمانکار جدید که تعیین شد، یکی‌دوروزه نصب علمک گاز متقاضیان انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه