اخبار داغ

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز البرز مطرح کرد؛

رشد 106 درصدی کشف کالای قاچاق در بارانداز قاچاق کشور/ لوازم خانگی، پوشاک و سیگار بیشترین سهم را از قاچاق در البرز دارند

رشد 106 درصدی کشف کالای قاچاق در بارانداز قاچاق کشور/ لوازم خانگی، پوشاک و سیگار بیشترین سهم را از قاچاق در البرز دارند
یاسر نژاد فلاح گفت: سال 98 بخش قابل توجهی از کشفیات البرز در زمینه خودرو بود و در حال حاضر بیشترین کالاهای کشف شده در استان، لوازم خانگی، پوشاک و سیگار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز البرز پیش از ظهر امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، به رشد 106 درصدی کشف کالای قاچاق در سال 98 نسبت به سال 97 اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیش از 3 هزار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در البرز کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
یاسر نژاد فلاح با اشاره به اینکه اگر کالاهای قاچاق کشف شده مشابه داخلی داشته باشند به واسطه حمایت از تولید داخلی امحا می شوند، افزود: سایر کالاهای کشف شده به مزایده گذاشته خواهد شد و به فروش می رسد.
,
 
,
وی به عدم وجود سردخانه اختصاصی در البرز برای نگهداری داروهای قاچاق کشف شده اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر این داروها در تهران نگهداری می شود لذا در صورت ایجاد سردخانه در استان، داروها در البرز توزیع خواهد شد.
,
 
,
نژادفلاح تعیین تکلیف کالاهای قاچاق کشف شده در البرز را بر عهده سازمان املاک تملیکی دانست و تصریح کرد: کالای قاچاق بزرگترین آفت اقتصاد کشور است در نتیجه تا زمانی که مبارزه سازمان یافته با قاچاق در کشور انجام نشود نمی توانیم به رونق تولید امیدوار باشیم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه گسست اجتماعی در البرز موجب شده است تا بیشترین آمار کالاهای قاچاق کشف شده به این استان اختصاص پیدا کند، گفت: البرز با توجه به اینکه محل عبور و شاهراه 14 استان خواهد بود، به بارانداز قاچاق کشور مبدل شده است.
,
 
,
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز البرز در خاتمه برخی آمار کالاهای کشف شده قاچاق در البرز را محرمانه دانست و خاطرنشان داشت: سال 98 بخش قابل توجهی کشفیات در زمینه خودرو صورت گرفت و در حال حاضر بیشترین کالاهای کشف شده در استان شامل لوازم خانگی، پوشاک و سیگار خواهد بود.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه