اخبار داغ

فرماندار کلاله خبر داد؛

محدودیت های جدیدی در شهرستان کلاله اعمال شد

محدودیت های جدیدی در شهرستان کلاله اعمال شد
علی اصغر بیانی گفت: به جز سوپر مارکت ها، داروخانه ها و برخی اماکن تهیه لوازم بهداشتی ضروری، سایر اصناف پس از ساعت ۲۱ باید تعطیل شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، علی اصغر بیانی، فرماندار کلاله در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: شرایط کرونایی شهرستان کلاله در وضعیت قرمز قرار دارد و این روند سیر صعودی پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,
 
,
وی افزود: در راستای جلوگیری از شیوع و قطع زنجیره ویروس کرونا، ستاد مبارزه با کرونا شهرستان تصمیم به اعمال محدودیت های جدید کرد.
,
 
,
بیانی ادامه داد: هرگونه تجمع برای مراسمات عزا و جشن در اماکن عمومی و تالارها ممنوع است و در صورت مشاهده، مکان مورد نظر پلمپ خواهد شد.
,
 
,
وی گفت: برای برگزاری مراسمات در منازل نیز با دادستان کلاله هماهنگی های لازم انجام شده است که با توجه به تصمیم دادستان به زودی اعلام خواهد شد.
,
 
,
فرماندار کلاله تصریح کرد: علاوه بر عدم فعالیت برخی اصناف پر خطر، رستوران ها، کبابی ها و ساندویچی ها باید بصورت بیرون بر، فعال باشند و در صورت تخطی، به مدت یک هفته یا در صورت تجدید نظر به مدت یک ماه پلمپ خواهند شد.
,
 
,
وی به جزئیات بستری شدگان کرونایی پرداخت و گفت: با توجه به میزان ورودی بیماران کرونایی خود شهر کلاله، وضعیت شهرستان قرمز اعلام شده است و برای شهرستان های همجوار که بیماران آنها در بیمارستان کلاله بستری هستند؛ این بیماران جزو آمار شهرستان محل سکونت بیمار محسوب خواهد شد.
,
 
,
وی در پایان گفت: به جز سوپر مارکت ها، داروخانه ها و برخی اماکن تهیه لوازم بهداشتی ضروری، سایر اصناف پس از ساعت ۲۱ باید تعطیل شوند و برای ضدعفونی شهرستان به شهرداران و دهیاران، دستورات لازم صادر شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه