اخبار داغ

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرد؛

سرانجام نهضت ملت آمریکا علیه حقوق ضدبشر آمریکایی

سرانجام نهضت ملت آمریکا علیه حقوق ضدبشر آمریکایی
آیت الله شبستری اظهار داشت: میلیون‌ها انسان رنگین پوست در ایالات متحده علیه تبعیض نژادی تظاهرات می‌کنند و صدها انسان در این راه کشته شده و جامعه غرب به راحتی از این موضوع عبور می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به بازخوانی جنایات آمریکا علیه ملت ایران پرداخت و به خبرنگار آناج گفت: برخی از واژه‌ها و عناوین، ملعبه سیاست‌بازان جهان شده است. حقوق بشر هم از این دست اصطلاحاتی است که همیشه بر زبان دولتمردان آمریکایی می‌چرخد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
 
,
وی با بیان اینکه جامعه غرب خود ناقض اصلی حقوق بشر است، خاطرنشان ساخت: قاچاقچیان مواد مخدر در ایران که هزاران جوان را به کام بدبختی می‌کشاند،به اعدام محکوم می‌شوند و سپس صدای به اصلطلاح طرفداران حقوق بشر بلند می‌شود که ایران ناقض حقوق بشر است. در حالی که کارنامه آمریکا در قبال حقوق بشر سیاه و تاریک است.
,
 
,
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: قانون آپارتاید هنوز در آمریکا اجرا می‌شود. میلیون‌ها انسان رنگین پوست در ایالات متحده علیه تبعیض نژادی تظاهرات می‌کنند و صدها انسان در این راه کشته شده و جامعه غرب به راحتی از این موضوع عبور می‌کند. امیدواریم نهضتی که ملت آمریکا علیه بی‌عدالتی‌ها آغاز کردند به سرانجام برسد.
,
 
,
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ادعای مذاکره بین ایران و آمریکا اظهار داشت: واقعا جای تاسف است، کسانی در داخل کشور این فکر را در مغز خود می‌پرورانند که خود نتیجه مذاکرات قبلی را به وضوح دیده‌اند.
,
 
,
آیت‌الله مجتهد شبستری درپایان اظهار داشت: سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ملت ایران از کودتای 28 مرداد تا خروج از برجام و شهادت حاج قاسم سلیمانی کاملا مشهود است و مذاکره با آمریکا با هیچ منطقی سازگار نیست و کسانیکه این توهم را دارند باید در عقلشان تشکیک کرد و خداوند از خواب غفلت بیدارشان کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه