اخبار داغ

در دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد و قاضی القضات مطرح شد؛

افزایش چهار برابری اعتبارات مقابله با آتش سوزی/مبارزه با زمین خواران در اولویت کاری دستگاه قضایی استان

افزایش چهار برابری اعتبارات مقابله با آتش سوزی/مبارزه با زمین خواران در اولویت کاری دستگاه قضایی استان
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته قوه قضائیه در دادگستری کل استان حضور یافت و با رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار یاد و نام و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی را گرامی دانست و با بیان اینکه عملکرد مجموعه قضایی استان رضایت بخش است، اظهار کرد: اعتماد به دستگاه قضایی استان در بهترین حالت و حضور در این استان، تمایل قلبی و صمیمیت باطنی که وجود دارد باعث شد که با تعامل و همراهی با دستگاه قضایی، در راستای اجرای عدالت و مبارزه با فساد با انسجام و وحدت، خدمتگزار مردم باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

حسین کلانتری از عملکرد دستگاه قضایی، در برخورد با مخلان نظم و امنیت در استان تشکر کرد.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اظهار اینکه 90 درصد از آتش سوزی های سریالی در استان عمدی است، افزود: همه امکانات استان به منظور مقابله و خاموش کردن آتش سوزی جنگل ها بسیج می شود و مسئولان و مردم تلاش خود را انجام می دهند، اما افرادی هستند که قصد دارند عملکرد مسئولین را ناکارآمد جلوه دهند و سعی دارند در فضای مجازی به مردم القا کنند که مسئولان استان پای کار نیستند.

,

کلانتری در ادامه اظهار کرد: برخی قصد داشتند آتش سوزی کوه های لوداب در بویراحمد را در فضای مجازی، خائیز دوم معرفی کنند.

,

نماینده قوه مجریه در کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان در همراهی با مسئولان بمنظور مهار آتش سوزی جنگل ها تشکر نمود و گفت: با توجه به امکانات استان، آتش سوزی ها با همکاری مردم در کنار مسئولان خاموش شد.

,

وی در ادامه گفت: عامل بسیاری از آتش سوزی ها در استان، گردشگران هستند.

,

 کلانتری از افزایش چهار برابری اعتبارات مقابله با آتش سوزی خبر داد و افزود: 300 دستگاه دمنده به منظور مهار و خاموش نمودن آتش، برای استان خریداری شده است.

,

در ادامه این دیدار دکتر حسن نگین تاجی اظهار داشت: از آغاز برنامه تحول اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی در قوه قضائیه و در دادگستری استان انجام گرفته است.

,

مقام ارشد قضایی استان از مقام ارشد سیاسی در استان تشکر نمود و افزود: گرچه با استانداران زیادی کار کرده ام، اهل اغراق نیستم، اما صداقت دکتر کلانتری حرف دیگری دارد و با گشاده رویی در شورای تأمین و در مقدمات راه اندازی دادرسی الکترونیک در خصوص تأمین اعتبار کمک کار دستگاه قضایی هستند.

,

رئیس شورای قضایی استان استفاده از مباحث علمی و کاربردی را در دادگستری استان یادآوری و بیان داشت: در سال گذشته کاهش زمان اطاله دادرسی را در اولویت کاری خود قرار دادیم و با استفاده از مباحث علمی-کاربردی موفق شدیم 80 درصد از پرونده های مُسن را مختومه کنیم.

,

حسن نگین تاجی با بیان اینکه در سال جاری موضوع کیفی سازی را مد نظر قرار داده ایم در خصوص ورود دادگستری به حقوق عامه بیش از گذشته اظهار کرد: ورود دادگستری در حقوق عامه، کمک کار دولت است و ورودی هیجانی نیست بلکه علمی است و مبارزه با زمین خواران را در اولویت کاری قرار داده ایم.

,

درپایان این دیدار دکتر حسین کلانتری بمنظور قدردانی از تلاش های ارزنده دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، لوح تقدیری به دکتر نگین تاجی اهداء نمودند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه