اخبار داغ

رئیس اداره میراث فرهنگی درگز:

رونق گردشگری یکی از عوامل اصلی رشد اقتصادی و اشتغالزایی در درگز است

رونق گردشگری یکی از عوامل اصلی رشد اقتصادی و اشتغالزایی در درگز است
مددی گفت: با توجه به ظرفیت های بسیار زیاد درگز در حوزه صنایع دستی و گردشگری، فراهم کردن بسترهای لازم برای آموزش افراد علاقه مند، می تواند گام مهمی در راستای رشد و رونق این صنایع و به تبع آن اشتغالزایی در شهرستان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مددی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ از برگزاری دوره های آموزش گردشگری و صنایع دستی در شهرستان درگز خبر داد و اظهار کرد: در سال جهش تولید و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توانمند سازی و افزایش مهارت نیروی انسانی، تفاهم نامه همکاری اداره میراث فرهنگی با مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان به امضا رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی عنوان کرد: این تفاهم نامه با هدف آموزش رشته های گردشگری و صنایع دستی در شهرستان و در هفت بند منعقد شده است؛ طبق مفاد تفاهم نامه، اداره میراث فرهنگی ملزم به نیاز سنجی رشته های مورد نیاز در شهرستان و همچنین اطلاع رسانی، شناسایی و ثبت نام از متقاضیان است.

,

رئیس اداره میراث فرهنگی درگز گفت: با توجه به ظرفیت های بسیار زیادی که در حوزه صنایع دستی و گردشگری درگز وجود دارد، فراهم کردن بسترهای لازم برای آموزش افراد علاقه مند، می تواند گام مهمی در راستای رشد و رونق این صنایع و به تبع آن اشتغالزایی در شهرستان باشد.

,

مددی تشریح کرد: با توجه به رایزنی های انجام شده، در حال حاضر اولویت کاری ما آموزش دوره های گردشگری (لیدر تور) و رشته های پر متقاضی صنایع دستی است و دو طرف متعهد به برنامه ریزی و انجام هماهنگی های لازم برای اجرایی کردن این دوره ها هستند؛ جزئیات و زمان بندی این دوره ها به زودی منتشر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه