اخبار داغ

دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین:

پیش از انقلاب ورود اسرائیل به قزوین در پوشش کشاورزی بود/ حقوق بشر ابزاری برای دولت مردان آمریکا

پیش از انقلاب ورود اسرائیل به قزوین در پوشش کشاورزی بود/ حقوق بشر ابزاری برای دولت مردان آمریکا
محمدحسین شفیعی‌ها دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین گفت: پیش از انقلاب در حوزه کشاورزی، میدان دادن برای حضور اسرائیل در دشت قزوین یکی از جنایات امریکا بود که با ترفندهایی در قالب اصلاحات ارضی در زمان شاه زمینه حضور اسرائیلی‌ها را در قزوین فراهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین شفیعی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ درباره جنایات امریکا در ایران در طول تاریخ اظهار کرد: براساس آنچه که در تاریخ ثبت و ضبط شده، مردم ایران از زمان ورود امریکا به کشور جز بدبختی و غارت چیزی ندیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: باتوجه به شرایط بین المللی به دلیل تغییراتی که جنگ جهانی دوم ایجاد کرده بود انگلستان از استعمارگری شکست خورده و مسئولیت به عهده امریکا واگذار شد.

,

دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین ابراز کرد: درواقع به محض کمرنگ شدن انگلیس، امریکا جای آن را گرفت و در دوره محمدرضا پهلوی جنایات زیادی را مرتکب شد که به مراتب بیشتر از انگلستان بود.

,

وی افزود: بازگرداندن محمدرضا پهلوی، غارت منابع ملی و نفت، استقرار دست نشاندگانی که در سایه رژیم شاه 37 سال در مملکت حکومت کردند از جمله جنایات امریکا در حق ملت ایران است.

,

این مقام مسئول تاکید کرد: این سابقه تلخ و سیاه هرگز از یاد نمی‌رود و همین انبوه ظلم و جنایات عامل ایجاد دیوار بی‌اعتمادی ما نسبت به آن‌ها است.

,

وی تصریح کرد: نفوذ مستشاران امریکایی و تسلط بر منابع استراتژیک ایران‌، عدم اجازه به شکوفایی استعدادهای جوان و فعالیت آن‌ها در مناصب مختلف نیز از دیگر ظلم‌های امریکا در حق ایران پیش از پیروزی انقلاب است.

,

شفیعی‌ها با اشاره به ظلم‌های امریکا پس از پیروزی انقلاب گفت: پس از انقلاب مردم به این موضوع پی بردند که جز در سایه مقاومت نمی‌توان به آزادی و استقلال رسید، اما امریکا از این انقلاب درس نگرفت و خوی استکباری خود را ادامه داد.

,

وی عنوان کرد: امریکا از هیچ اقدامی برای ضربه به ایران و مردم ما کوتاهی نکرده که اغتشاش در نقاط مرزی و راه‌اندازی جنگ تحمیلی از جمله آن‌ها است؛ زیرا امروز اسنادی وجود دارد که امریکا در تحریک و تشویق صدام موثر بود.

,

دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین افزود: دولت مردان امریکا پس از دفاع مقدس نیز هیچ گاه از جنایات خود دست برنداشتند؛ تابلو و ویترین امریکا ضدیت با حقوق بشر و دست اندازی به منافع ملت‌ها برای رسیدن و حفظ جایگاه ابرقدرتی در دنیا است.

,

تنفر از امریکا برخوردی صرفا احساسی نیست

, تنفر از امریکا برخوردی صرفا احساسی نیست,

شفیعی‌ها عنوان کرد: تنفر و مبارزه با خوی استکباری امریکا در ایران هرگز براساس صرف احساسات و جریان روانی نیست؛ بلکه به این دلیل است که ما با پوست و گوشت خود ضدیت با حقوق بشر امریکا را حس کرده‌ایم و این جریان تا زمانی که ماهیت خوی استکباری تغییر پیدا نکند‌ ادامه داشته و فریب توطئه و نیرنگ آن‌ها را نمی‌خوریم.

,

وی افزود: کشته شدن یک انسان سیاه پوست توسط پلیس سفید پوست در امریکا مشخص کرد که این افراد حاضر نیستند حتی حقوق ملت رنگین پوست خود را به رسمیت بشناسند.

,

شفیعی‌ها گفت: امروز خود مردم امریکا نیز به این سطح از آگاهی رسیده‌اند که باید مقابل این رویکرد بایستند و حرکات یک ماهه اخیر نشان دهنده این موضوع بود.

,

دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین بیان کرد: امروز مردم امریکا پی بردند که منفور بودن امریکا در دنیا به خاطر این واقعیت و حقیقت است که به حاکمیت حاکمان مستکبر که حتی نسبت به خود نیز رحمی ندارند، تن داده‌اند.

,

وی ادامه داد: در پی این آگاهی بزودی تغییراتی ایجاد می‌شود؛ البته این به معنای انقلاب و تغییر عمیق نیست اما کنترل حاکمان و عدم اجازه برای انجام هر رفتاری از طرف حاکمان در امریکا به نوعی ارمغان و نتایج گسترش انقلاب اسلامی در جهان است.

,

این مقام مسئول درباره جنایات امریکا در استان قزوین گفت: پیش از انقلاب در حوزه کشاورزی، میدان دادن برای حضور اسرائیل در دشت قزوین یکی از جنایات امریکا بود که با ترفندهایی در قالب اصلاحات ارضی در زمان شاه زمینه حضور اسرائیلی‌ها را در قزوین فراهم کرد.

,

وی ادامه داد: در دهه‌های چهل، کشاورزی و سازمان عمران استان توسط اسرائیلی‌ها سامان داده شد‌ البته ظاهر آن فعالیت کشاورزی بود، اما واقعیت این بود که با ترفند فریبکارانه برنامه‌های فراوانی برای استقرار و تسلط در استان داشتند و یکی از نقاط استراتژیک و راهبردی خود را در پرده فعالیت کشاورزی در همین منطقه قرار داده بودند.

,

شفیعی‌ها در پایان گفت: کشتار مردم و فرزندان قزوین در اواخر دوران پهلوی در سایه حمایت‌های امریکا بود؛ درمجموع قزوین به‌عنوان استانی از ایران، طعم جنایاتی که امریکا در حق کشور انجام داده و تبعات آن را چشیده که از دست دادن عزیزان و شهدا در دوران جنگ تحمیلی نیز از جمله آن‌ها بوده و به پای جنایات و خباثت‌های امریکا است و ما این اتفاقات را هرگز فراموش نخواهیم کرد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه