اخبار داغ

یادداشت:

سرمایه گرانقدر انقلاب طعمه نفوذ و نفاق!

سرمایه گرانقدر انقلاب طعمه نفوذ و نفاق!
آیا ماموریت جدید نفوذ در بدنه دستگاه های اجرایی و دولتی و حتی نهادهای انقلابی با سبک و سیاق جدید و مدرن تغییر یافته که مثل طبری ها باید سال ها بگذرد تا شناسایی گردد؟.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس،یدالله مرادی، تحلیل گر مسائل سیاسی در مطلبی درباره ترورهای سال 60 نوشت:زنجیره  روزهای خون و آتش و ترور و انفجار و نفوذ در تهران و پر پر شدن ستونهای راستین انقلاب اسلامی ایران توسط گروه به ظاهر اسلامی و انقلابی با نام قرآنی مجاهدین خلق.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

نفوذ عامل همه خسارت دهه ۶۰ نقش مخربی است که سازمان مذکور در هر دوره ای با شکل و شمایل خاص توانسته سرمایه های اقتصادی و انسانی زیادی را از کشور بگیرد.

,

چرا پرونده های شهید آیت و لاجوردی به جایی نرسید ؟چرا کشمیری تا عمق دولت شهید رجایی رسوخ کرد ؟چطور مفاد پرونده انفجار نخست وزیری و ساختمان حزب جمهوری اسلامی هنوز در پرده ابهام باقی مانده ؟.

,

 فریاد افشاگری‌های شهید دیالمه به کجا انجامید؟داستان شهید طهرانی مقدم و افشای اسناد و مدارک هسته ای ایران و ده ها مورد دیگر از نفوذ و مصیبت تلخ خیانت به کجاها انجامید ؟.

,

 آیا ماموریت جدید نفوذ در بدنه دستگاههای اجرایی و دولتی و حتی نهادهای انقلابی با سبک و سیاق جدید و مدرن تغییر یافته که مثل طبری ها باید سالها بگذرد تا شناسایی گردد ؟.

,

طبری ها ،منصوری ها ،جزایری ها ، زنجانی ها و سلطان‌های سکه و ارز و طلا و پتروشیمی و قیر و ...همان کشمیری ها نیستند ؟!!!!! بقول بازیگر فیلم ماجرای نیمروز اینها در همه جا حضور دارند ؟!!؟.

,

۶ تیر ۶۰ در مسجد ابوذر شهر ری آمدند زبان انقلاب اسلامی (سید علی خامنه ای ) را نشانه گرفتند که لطف خفیه الهی جانباز انقلاب را تا سطح رهبری نظام ارزانی داشت .

,

در ۷ تیر ۶۰ زبان قضا و فکر فقاهت بهشتی دوران با انفجار ساختمان سرچشمه تهران از انقلاب گرفته شد که هنوز خلاء وجودش را چون نقش ملتی حس می‌کنیم .

,

۸ شهریور ۶۰ باز هم نفوذ مصیبت آفرید و رئیس جمهور مکتبی و نخست‌وزیر متعهد را از امام و انقلاب و ایران گرفت تا سرمایه گرانقدر انقلاب طعمه نفوذ و نفاق گردد و بنی صدر و بنی صدریون جشن پیروزی برپا دارند که وجود نفس گرم امام( ره) سیر شتابان انقلاب اسلامی را مدیریت نمود .

, .,

نفوذ و نفاق و ریا سه نماد از شیطانیت و عدم شفافیت است که این مصیبت در طول تاریخ همزاد خیانت و جنایت بوده و با تیغ مصلحت گلوی حقیقت را خونین نموده اند .

,

ای کاش مسئولان نظام مخاطب یا اولی الالباب واقع و درس عبرت گیرند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه