اخبار داغ

عضو شورای شهر خرم آباد خبر داد؛

احداث پارک بانوان در جنوب خرم آباد با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومانی

احداث پارک بانوان در جنوب خرم آباد با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومانی
زهرا نظری گفت: اولین پارک بانوان در منطقه جنوب شهر خرم آباد با تمام امکانات و تجهیزات به بهره برداری خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، زهرا نظری امروز در آیین کلنگ زنی اولین پارک بانوان در منطقه جنوب شهر خرم‌آباد، گفت: پارک بانوان مکانی امن برای استراحت و ورزش کردن بانوان منطقه جنوب شهر است که بنده به عنوان تنها بانوی عضو شورای شهر سه سال است که برای بانوان منطقه جنوب و شهر خرم آباد تلاش می کنم که به بتوانم خدمتی به بانوان شهرم انجام دهم.

وی اظهار داشت: با توجه به ارائه طرح تفصیلی در شورای شهر تصمیم گرفته شد که یک پارک مجهز مخصوص بانوان در منطقه جنوب شهر خرم‌آباد احداث شود که با توجه به اینکه بانوان منطقه جنوب از این امر محروم بودند انشالله بتوانیم با بهره برداری این پارک با فراغ بال و خیال راحت و با تمام امکانات ورزشی از آنها استفاده لازم را ببرند.

عضو شورای شهر خرم آباد گفت: در منطقه گلدشت شرقی بیشتر مناطق آن ساخت و ساز بوده و هیچ لکه سبزی نداشتیم که با پیشنهادهای ارائه شده تصمیم گرفتیم که پارک شهید امیری را به عنوان اولین پارک بانوان در منطقه جنوب خرم‌آباد تبدیل کنیم.

نظری ادامه داد: نسل آینده ما نسلی است که در دست مادران و دختران ما پرورش پیدا خواهند کرد و با توجه به نظرسنجی‌های به‌عمل آمده بیشترین میزان افسردگی و بیشترین بیماریها در بانوان وجود دارد که تنها راه آن هم با رعایت مسائل شرعی و برای حفظ حرمت بانوان، احداث یک پارک مخصوص بانوان است.

وی اضافه کرد: اولین پارک بانوان در جنوب شهر خرم آباد با تمام امکانات و تجهیزات شامل سرویس بهداشتی، زمین های ورزشی چند منظوره مثل والیبال، فوتبال، بدمینتون، بسکتبال ، خیابان سلامت برای پیاده روی، پیست دوچرخه سواری، خانه کودک که با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان احداث خواهد شد و بانوان می توانند با آرامش و خیال راحت و حفظ امنیت ورزش کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه