اخبار داغ

به دلیل شیوع کرونا؛

«زیر سایه خورشید» با رویکردی متفاوت در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

«زیر سایه خورشید» با رویکردی متفاوت در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی گفت: دوازدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید امسال با رویکردی متفاوت از سال‌های گذشته و با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، ادریس آقالو شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دوازدهمین دوره جشنواره مردمی زیر سایه خورشید” امسال در حالی برگزار می شود که نه تنها ایرانیان بلکه تمام مردم جهان با مشکل شیوع گسترده ویروس کرونا درگیر هستند بنابراین جشنواره امسال با محدودیتهای ویژه و رعایت کامل پروتکل‌‎های بهداشتی برگزار می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: امسال کلیه برنامه های تجمعی،گردهمائی ها و نشستها لغو و بخشی از هزینه برنامه های یادشده صرف امور خیریه از قبیل آزادسازی زندانی،تامین جهیزیه و خدمت در مناطق محروم استان خواهد شد.

,

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی، عنوان کرد: همچنین با توجه به شعار «سال جهش تولید» و برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، پرچم بارگاه منور امام رضا(ع) به مراکز استقرار و فعالیت صنایع سنگین و سبک و فروشگاههای تولیدی و توزیعی می‌رود.

,

وی،ادامه داد: حضور در مناطق محروم، دیدار با خانواده شهدا به ویژه شهدای سلامت استان و همچنین تقدیر از کادر درمانی درگیر با بیماری کرونا، پاکبانان، سبزبانان و دیگر قهرمانان این دوران از دیگر برنامه‎ این کاروانها هستند.

,

آقالو، گفت: اجرای پروتکل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ از مهمترین اولویت ها و دغدغه ستاد برگزاری دوازدهمین دوره زیر سایه خورشید است که در این راستا امسال علاوه بر شهر ارومیه کاروان فقط در ۴ شهر استان از جمله چالدران، شوط،‌چایپاره و تکاب حضور خواهند یافت که در آ‌ن شهرستانها نیز برنامه تجمعی برگزار نخواهد شد.

,

وی، استفاده از ماسک در طول سفر، ممنوعیت دیده بوسی و دست دادن، ضدعفونی روزانه البسه کاروان، عدم ابتلا اعضا به هر گونه بیماری، ضدعفونی مکرر پرچم و جعبه آن، رعایت فاصله اجتماعی در مراسمات، ممنوعیت ملاقات ها و گعده ها، ممنوعیت لمس پرچم، استفاده از دستکش در زمان توزیع متبرکات را از جمله پروتکل های ابلاغی ستاد برگزاری «زیر سایه خورشید»در سال جاری ذکر کرد.

,

مدیرعامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی، بیان داشت: جشنواره مردمی زیر سایه خورشید همانند سالهای گذشته با همت جوانان موسسه دارالحافظین قرآن کریم استان و همکاری استانداری ،‌ شورای هماهنگی کانون های خدمت رضوی، شهرداری و شورای شهر ارومیه، سپاه شهدای استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان،‌ سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، نیروی انتظامی استان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی و فرماندهی شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نهادها ارگان ها برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه