اخبار داغ

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد؛

ورود مجلس به موضوع ۵۷ هزار کارمند بلاتکلیف/ مقابله با آسیب‌های اجتماعی از دغدغه‌های جدی رهبر انقلاب است

ورود مجلس به موضوع ۵۷ هزار کارمند بلاتکلیف/ مقابله با آسیب‌های اجتماعی از دغدغه‌های جدی رهبر انقلاب است
عیسی‌زاده گفت: ۵۷ هزار نفر کارمند بلاتکلیف مانند قراردادی، پیمانی، روزمزد و کار معین داریم که باید در کمیسیون اجتماعی به این مساله مهم در اسرع وقت رسیدگی شده و تکلیفشان مشخص شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، مهدی عیسی زاده رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، صبح امروز در دیدار با مدیران و مسئولان میاندوآب، با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی یکی از کمیسیون‌های مهم و تخصصی مجلس است، گفت: کمیسیون اجتماعی در تمامی کمیسیون ها تاثیر داشته و بعنوان یکی از کمیسیون های فرعی آنها نیز درمباحث صاحب نظر است.

وی، با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در مورد مسائل اجتماعی و فرهنگی، افزود: مسائل فرهنگی و اجتماعی در هم تنیده بوده و باید دغدغه های مقام معظم رهبری را در حل مشکلات و آسیب های اجتماعی مدنظر قرار دهیم.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ۵۷ هزار نفر کارمند بلاتکلیف مانند قراردادی،پیمانی، روزمزد و کار معین داریم که باید در کمیسیون اجتماعی به این مساله مهم در اسرع وقت رسیدگی شده و تکلیفشان مشخص شود.

وی، با بیان اینکه دغدغه های مقام معظم رهبری درمورد مسائل اجتماعی جزو اولویتهای کمیسیون خواهد بود، تصریح کرد: در این راستا دستورالعمل هایی تدوین و در دغدغه های ایشان و مسائل اجتماعی در کمیته های فرعی و اصلی مطرح و چاره اندیشی می شوند.

عیسی زاده، در ادامه با تاکید بر اینکه امروز همه مسئولان وظیفه دارند به صورت جهادی و میدانی وارد عمل شوند، گفت: مسئولان باید از پشت میزهای خود خارج شده  به صورت میدانی و جهادی در راستای حل مشکلات مردم قدم بردارند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، افزود: حضور میدانی مسئولان در کنار مردم، امید بخش است، لذا نباید مسئولان از این موضوع غفلت کنند.

وی، با تاکید بر اینکه نباید فراموش کرد که مردم ولی نعمت ما هستند، تصریح کرد: بنده نیز تجربیات ۴۱ ساله خود را در زمینه مدیریتی در عرصه ها و زمینه های مختلف که داشته ام به کار خواهم گرفت تا گرهی از مشکلات مردم بگشاییم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه