اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر خبر داد؛

اجرای طرح ابتکاری "جبهه خرمشهرها" در بابلسر

اجرای طرح ابتکاری "جبهه خرمشهرها" در بابلسر
سیدمصطفی موسوی‌نژاد از اجرای طرح ابتکاری جبهه خرمشهرها در شهرستان بابلسر خبر داد و گفت: حق مردم نیست که اینگونه دچار مشکلات معیشتی شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیدمصطفی موسوی‌نژاد شنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران اظهارکرد: سال گذشته طرح ابتکاری امام همزمان با 40 سالگی انقلاب در 40 محله بابلسر اجرایی شد که در این طرح، سلامت و عدالت اجتماعی با کمک مسئولان و مردم با موفقیت به انجام رسیده است.

وی از اجرای یک طرح دیگر ابتکاری توسط سپاه بابلسر خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح ابتکاری جدید سپاه بابلسر با عنوان جبهه خرمشهرها برای نخستین بار در کشور با هدف اجرای منویات رهبری در راستای بیانیه گام دوم انقلاب در این شهرستان اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر با اشاره به اینکه بیانات رهبری خط مشی طرح مورد نظر است، تصریح کرد: همانگونه که رهبری فرمودند "از افراد و مجموعه به تنهایی کاری بر نمی‌آید و باید یک کار وسیع جبهه‌ای و با ابتکارات مردمی باشد" تا کاری صورت گیرد.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه مقام معظم رهبری همچنین فرمودند "خرمشهرها در پیش داریم که کاری سخت‌تر از فتح خرمشهر است و آبادانی درپی دارد" ادامه داد: در سطح شهرستان باید خرمشهرها را احصا کنیم.

وی یادآور شد: با اجرای 21 طرح قرارگاهی، جبهه خرمشهری‌ها را در دو جبهه تعریف کردیم که در سطح حوزه‌ها، پایگاه‌ها و محلات سازماندهی شده که فرماندهی، جانشینی و دبیری آن با امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر گفت: قرارگاه‌های سلامتی در محلات، اقتدار، امنیت و اخلاق، فرهنگ و ورزش، اداری و پشتیبانی، رسانه، جریان‌سازی و روشنگری، بانوی نقش‌آفرین سبک‌زندگی و توانمندسازی در شورای تحول ناحیه اجرایی می‌شود.

موسوی‌نژاد اظهارکرد: از 20 تیرماه 97 مراحل مقدماتی کار را تجربه کردیم و در مرحله شناسایی، 104 محله با 200 سوال وضعیت محلات را به دست آورده و شورای تحول محلات را شکل دادیم که متناسب با قرارگاه‌ها به انضمام یک دبیر و رصدگر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شوراها وضعیت محلات خود را برای چشم‌انداز سال 1404 برای محلات با ویژگی‌های اسلامی می‌نویسند که طی آن افراد باید مقید به شرکت در نمازهای جماعت و جمعه باشند و بدحجاب و گرسنه نداشته باشیم و با این هدف برای تشکیل محلات اسلامی و مطالبه‌گری گام برداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر تصریح کرد: 80 درصد مطالبات امام جمعه، مسئولان شهرستان، نماینده مجلس که عضو جبهه هستند اجرایی شده و نماینده مردم هم نقش مطالبه‌گری دارد تا بهتر بتوانیم از ظرفیت های مسئولان استفاده کنیم.

موسوی‌نژاد از تولید آهنگ جبهه خرمشهرها و رونمایی از تمبر خرمشهر خبر داد و گفت: هر محله برای خودشان دارای تقویم اجرایی در افق‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت خواهند بود.

وی یادآور شد: اعضای شورای تحول 104 محله 1404 نفر می‌شوند که این افراد مسئولیت دارند تا در جهت تحقق جامعه اسلامی قدم بردارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر افزود: در سال 97 که طرح امام را نوشتیم خروجی آن بهره‌مندی 40 هزار نفر از شهروندان بود، که 6 هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی نیز بهره‌مند شدند.

موسوی‌نژاد ادامه داد: در راهپیمایی بزرگ حجاب و عفاف در بابلسر جمعیتی که حضور داشتند بیش از سایر شهرهای بزرگ بود و ما با تربیت نیروهای امر به معروف و ناهی از منکر، سه هزار و 10 مورد تذکر کشف حجاب بدون درگیری داشتیم که وظایف خودشان را به خوبی و خوش‌رویی با تذکر لسانی انجام می‌دادند.

وی عنوان کرد: ما قوی تر از طرح امام در ساحل دریا که موهبت الهی است و همه حق دارند از آن استفاده مطلوب کنند، حضور خواهیم داشت و بیش از 30 هزار نفر از شهروندان بابلسر را که سه برابر ظرفیت گذشته است از محلات به اردوی ساحلی می‌آوریم تا محیطی امن و سالم و با آسایش را برای همگان رقم بزنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر گفت: سپاه برای مردم و نوکر مردم است که در همه جا برای مردم حضور دارد.

موسوی‌نژاد اظهارکرد: طرح جبهه خرمشهرها که همچون طرح امام ابتکار سپاه بابلسر است این قابلیت را دارد که در صورت موفقیت در سایر نقاط کشور نیز به اجرا درآید.

وی یادآور شد: در جریان کمک‌های مومنانه به آسیب‌دیگان کرونایی 12 هزار بسته کمک معیشتی و حمایتی را در اختیار مردم آسیب دیده قرار داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر خاطرنشان کرد: ما باید قدر رهبری را بدانیم و به درد و مشکلات مردم بیشتر رسیدگی کنیم چراکه مردم برای انقلاب و نظام بیشترین تلاش را داشته و حق آنان نیست که اینگونه دچار مشکلات معیشتی شوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه