اخبار داغ

نماینده مردم شهربابک در مجلس:

اپراتورهای همراه با کم فروشی بسته‌های اینترنتی سودهای کلان به جیب می‌زنند

اپراتورهای همراه با کم فروشی بسته‌های اینترنتی سودهای کلان به جیب می‌زنند
حسینی قطب‌آبادی گفت: برخی اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت از کم فروشی سودهای کلان به جیب می زنند، از این رو لازم است سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید بر نحوه ارائه خدمات شرکت‌های اپراتور اینترنت همراه نظارت داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، مصطفی رضا حسینی قطب آبادی عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به ضرورت شفاف‌سازی نحوه محاسبه بسته‌های اینترنت همراه، گفت: از آنجایی که اینترنت یکی از نیازهای اساسی خانواده‌ها در شرایط کنونی محسوب می شود و یکی از خدماتی است که باید در سبد هزینه خانواده‌ها محاسبه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

گلایه مندی مردم از نحوه محاسبه هزینه بسته های اینترنتی

, گلایه مندی مردم از نحوه محاسبه هزینه بسته های اینترنتی, گلایه مندی مردم از نحوه محاسبه هزینه بسته های اینترنتی,

وی افزود: بنابراین لازم است که نحوه محاسبه حجم اینترنت و هزینه بسته‌های اینترنتی برای مردم شفاف توضیح داده شود، چرا که در حال حاضر مردم از بسته‌های اینترنتی ارائه شده از سوی اپراتورهای همراه گلایه مند هستند.

,

نماینده مردم شهربابک در مجلس مطرح کرد: از آنجایی که بسیاری از این افراد به نهادهای نظارتی مراجعه کرده و  نسبت به وضعیت این بسته ها اعتراض کردند، پس از بررسی ها مشخص شد که اپراتورها در ارائه خدمات به مشتریان کوتاهی می کنند، حال این سوال ایجاد می شود که چند نفر از مشتریان موضوع کم فروشی اینترنت را پیگیری کرده و به دنبال احقاق حقوق خود هستند.

,

اپراتورهای همراه با کم فروشی بسته های اینترنتی سودهای کلان به جیب می زنند

, اپراتورهای همراه با کم فروشی بسته های اینترنتی سودهای کلان به جیب می زنند, اپراتورهای همراه با کم فروشی بسته های اینترنتی سودهای کلان به جیب می زنند,

حسینی قطب آبادی با بیان اینکه برخی اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت از کم فروشی سودهای کلان به جیب می زنند، عنوان کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید بر نحوه ارائه خدمات شرکت‌های اپراتور اینترنت همراه نظارت داشته باشد، چرا که در صورت کم فروشی در این شرکت‌ها، مردم متوجه نمی شوند.

,

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان اظهار کرد: باید با دقت بر نحوه ارائه اینترنت به مردم و محتوای فضای مجازی نظارت داشته باشد، کمیسیون صنایع و معادن به موضوع ساماندهی اینترنت ورود کرده و طرحی را برای نظم بخشیدن به فضای مجازی و اینترنت در دستورکار خود قرار می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه