اخبار داغ

مازندران به عطر و بوی شهدا معطر می‌شود؛

برگزاری مراسم وداع و تشییع پیکر 2 شهید خان طومان در هفته آینده

برگزاری مراسم وداع و تشییع پیکر 2 شهید خان طومان در هفته آینده
سیاوش مسلمی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سعید کمالی با بیان اینکه ما دست بوس خانواده شهدا هستیم، گفت :راهی که شهدا انتخاب کردند نصیب هرکسی نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیاوش مسلمی شنبه شب در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سعید کمالی با بیان اینکه خانواده معزز شهدا گنجینه این انقلاب و نظام هستند، اظهار کرد: امروز  بزرگی، اقتدار و عظمت انقلاب و نظام اسلامی از برکت وجود خانواده‌های شهدا و شهدای گرانقدر است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه از دامان خانواده شهدا افرادی تربیت شدند که باعث سرافرازی ایران اسلامی شده است، افزود: از شما خانواده معزز شهید می‌خواهیم که ما را دعا کنید تا در این مسئولیتی که قرار داریم در نظام مقدس جمهوری اسلامی راه این شهدا را به درستی ادامه دهیم و عاقبتمان ختم به شهادت شود چرا که این سعادت میخواهد.
 
مسلمی با تصریح بر اینکه حقیقتا باید امروز به آن اعترف کنیم که شهیدان عزیز ما  در سوریه چه رشادت‌هایی از خود نشان دادند، ادامه داد: با توجه به خاطرات سردار رستمیان، شهید سعید کمالی در منطقه خان طومان سوریه رشادت‌های بزرگی از خود نشان داده بود.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه شهید مثل میوه‌ای رسیده است، خاطرنشان کرد: این راهی که شهدا  انتخاب کردند نصیب هرکسی نمی‌شود لذا شهدا به کمال رسیدند ،باید میرفتند و به لقاء الله می‌پیوستند.

مسلمی با بیان اینکه ما برای اینکه خود را  آماده کار و فعالیت کنیم  در جمع خانواده شهدا حضور پیدا می‌کنیم، یادآور شد: نه اینکه خانواده شهدا به ما احتیاج داشته باشند بلکه ما محتاج  شما خانواده‌های معزز شهدا هستیم.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در بهمن ماه سال ۹۸ بعد از آزادسازی منطقه خان طومان سوریه تفحص پیکر مطهر شهدا صورت گرفت، گفت: تعدادی از پیکر‌های مطهر شهدا تفحص شدند، که پنج شنبه هفته گذشته ،با آزمایش دی ان‌ای ، دو شهید مدافع حرم  از استان مازندران، شهید مدافع حرم سعید کمالی و شهید مدافع حرم علی جمشیدی هویت شان مشخص شد.

مسلمی با بیان اینکه  ما دست بوس خانواده شهدا هستیم، یادآور شد: استان مازندران به عطر و بوی شهدا معطر خواهد شد.
 
وی در بخش دیگری از مراسم وداع و تشییع پیکرمطهر دوشهید مدافع حرم کربلای خان طومان از ابتدای هفته آینده خبر داد و گفت: همان طور که شاهد هستیم در این ساعت به محضر خانواده شهید سعید کمالی رسیدیم . به حول و قوه الهی در ابتدای هفته آینده مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر این شهدای والامقام ،شهید مدافع حرم سعید کمالی و شهید مدافع حرم علی جمشیدی در شهر‌های استان مازندران برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه در ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۹۵، ۱۶ شهید در منطقه خان طومان به فیض شهادت نائل آمدند، افزود: در بهمن ماه سال ۹۸ و بعد از آزادسازی خان طومان، تفحص پیکرمطهر شهدا توسط سپاه صورت گرفت.

مسلمی با بیان اینکه  پیکر مطهر تعدادی از شهدای والامقام در آن منطقه تفحص شد، ادامه داد: بعد از آزمایش دی ان‌ای که در مجموعه آزمایشگاهی تهران صورت گرفت در تاریخ ۵ تیرماه امسال  هویت دو شهید عزیز، شهید سعید کمالی از ساری و شهید علی جمشیدی از نور مشخص شد  که ما امروز توفیق پیدا کردیم به محضر خانواده معزز این دو شهید عزیز برسیم و خبر بازگشت پیکر مطهر را به اطلاع خانواده‌ها برسانیم.

فرمانده سپاه کربلا در پایان  یادآور شد: از  ۱۶ شهید والامقام حماسه بزرگ خان طومان پیکر مطهر ۱۰ شهید به استان مازندران  برگشت  و تمام تلاش عزیزان در سپاه و در مجموعه تفحص این است که پیکر مطهر ۶ شهید مدافع حرم دیگر هم به آغوش خانواده چشم براه برگردند و عطر حضورشان در استان جاری شود.

به گزارش بلاغ، سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا به همراه سردار ملکی مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، سردار حمیدرضا رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا و همچنین سرهنگ عسگر مجیدی معاون اجرایی سپاه کربلا با حضور در منزل پدر شهید مدافع حرم سعید کمالی در ساری، خبر بازگشت پیکر مطهر این شهید را به خانواده معزز وی اطلاع داد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه