اخبار داغ

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در زنجان نتیجه بی‌توجهی مردم است

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در زنجان نتیجه بی‌توجهی مردم است
صائینی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان از افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان زنجان خبرداد و گفت: روز گذشته 29 نفر به تعداد بیماران اضافه شده و 4 نفر نیز جان خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا صائینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به علت افزایش شیوع بیماری کرونا در استان زنجان اظهار کرد: همه ما در مهار بیماری کرونا نقش داریم و هر کس با رعایت بهداشت فردی نوعی با این بیماری مقابله می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی تصریح کرد: در مقابله با شیوع بیماری کرونا هم بخش دولتی و هم بخش خصوصی از اصناف گرفته تا خود مردم مطرح است که باید خودشان را در برابر بیماری با رعایت بهداشت و رعایت فاصله اجتماعی ایمن کنند.

,

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان بحث فاصله‌گذای اجتماعی یکی از مباحث مهمی است که باید رعایت شود عنوان کرد: اگر این موارد را رعایت نکنیم این بیماری در کمین است و باید بپذیریم در کنار این بیماری با رعایت بهداشت زندگی کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه ممکن است بیماری کرونا تا دو سال ریشه کن نشود و نباید موضوع بهداشت را در این مدت فراموش کنیم بیان کرد: باید در رفت آمدهای خانوادگی و برگزاری مراسمات عروسی و ترحیم به نوعی تجدید نظر داشته باشیم چرا که ما در حال حاضر در شرایط عادی قرار نداریم بنابراین باید کمی نسبت به گذشته متفاوت‌تر زندگی کنیم.

,

صائینی با تاکید براینکه حساسیت مردم نسبت به بیماری کرونا کاهش یافته است گفت: نباید مردم فاصله گذاری اجتماعی را نادیده بگیرند، نتیجه بی‌توجهی به موارد باعث شده امروز شاهد افزایش آمار مبتلایان در زنجان باشیم.

,

وی با تاکید براینکه موارد زیادی را شاهد بودیم که افراد به دلیل مشارکت در عروسی و مجالس ترحیم دسته جمعی مبتلا به بیماری کرونا شدند گفت: متاسفانه شاهد برگزاری عروسی‌های مخفیانه هستیم در حالی که این امر می‌تواند برای خانواده‌ها خطر آفرین باشد.

,

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان خاطر نشان کرد: روز گذشته متاسفانه نتیجه آزمایش 29 نفر از افراد مشکوک به کرونا مثبت اعلام شد.

,

وی خاطر نشان کرد: زنجیره کرونا این روزها در استان زنجان سنگین‌تر شده و تعداد بیماران کرونایی استان زنجان طی ۱۰ روز گذشته سه برابر افزایش یافته است.

,

صائینی با اشاره به تعداد مبتلایان به کرونا در روز گذشته اشاره و بیان کرد: 29 نفر به تعداد بیماران اضافه شده و 4 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه