اخبار داغ

رئیس اتحادیه کامیون‌داران کرج؛

کارگران جابجایی اثاث منزل در کرج، سارق از آب در می‌آیند/ کلاه گشاد فضای مجازی و سایت دیوار بر سر مردم

کارگران جابجایی اثاث منزل در کرج، سارق از آب در می‌آیند/ کلاه گشاد فضای مجازی و سایت دیوار بر سر مردم
ناصر کاویانی گفت: اغلب در جابجایی‌ها با دفاتر بار غیرمجاز، یا بار دچار آسیب می‌شود یا به سرقت می‌رود که این مهم موجب نارضایتی شهروندان کرج شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اتحادیه کامیون‌داران کرج درباره خسارت‌هایی که اخیرا در جابجایی‌ها به اثاثیه منزل شهروندان وارد می شود، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: متاسفانه برخی از کارگران جابجایی اثاث منزل کارت هایی را با شماره همراه چاپ کرده و در فضای مجازی اقدام به تبلیغات می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
ناصر کاویانی با اشاره به اینکه موضوع مذکور باعث شده است، ما هر روز در اتحادیه کامیون‌داران با مشکلات عدیده‌ای مواجه باشیم، افزود: اغلب در جابجایی‌ها با دفاتر بار غیر مجاز، یا بار دچار آسیب می شود یا به سرقت می رود که این مهم موجب نارضایتی شهروندان شده است.
,
 
,
وی به قطع یک هزار شماره تلفن همراه با همکاری دستگاه قضا اشاره کرد و اظهار داشت: بعضا دفاتر غیرمجاز با شماره‌های جدید و به اشکال مختلف، مجددا اقدام به چاپ کارت و تبلیغات در فضای مجازی خواهند کرد، همچنین درخواستی به سایت دیوار ارائه دادیم تا شماره تلفن‌های همراه قطع شود اما تا کنون اقدامی صورت نگرفته است.
,

کاویانی با تاکید بر اینکه متاسفانه آسیب خسارت به بار در جابجایی لوازم منزل همچنان در کرج وجود دارد، تصریح کرد: از شهروندان عزیز خواهش می‌کنم که از شماره تلفن‌های ثابت اعلام شده توسط دفاتر بار مجاز و اتحادیه استفاده کنند یا از 118 کمک بگیرند چرا که شماره تمام دفاتر مجاز به 118 ابلاغ شده است.

,
وی گفت: اگر شهروندان از 118 شماره دفاتر دارای پروانه و بیمه بار را دریافت کنند، دیگر شاهد حوادث مذکور نخواهیم بود، البته اعلام کرده ایم دفاتر جابجابی بارنامه‌های یک سو داشته و همه دارای کد و بیمه باشند. همچنین با توجه به اینکه اثاثیه توسط دفاتر شهری جابجایی بار از صفر تا 100 بیمه می شوند مردم صرفا با اعلام ارزش کالای خود می توانند با امنیت اقدام به جابجایی وسائل مورد نیاز خود کنند.
,
 
,

کاویانی با اشاره به اینکه در تمام نقاط شهر کرج دفاتر داریم و دستگاه قضا همواره با اتحادبه کامیون‌داران همراهی می کند، افزود: امیدواریم بتوانیم موانعی که موجب سرقت اثاثیه یا خسارت به آنها می شود را برداریم، البته راهنمایی و رانندگی هم می تواند خودروهای فاقد بارنامه را در مشاهدات خود اعلام کند. 

,
کاویانی در خاتمه درج شماره همراه روی دیواره خودروهای جابجایی بار را خلاف قانون دانست و خاطرنشان داشت: قطعا کسانی می توانند تبلیغات داشته باشند که از اتحادیه صنفی پروانه مجاز داشته باشند، همچنین در مجموع نباید در جابجایی بار به فضای مجازی اعتماد کرد زیرا مردم باید توجه داشته باشند که این کارگرها وارد حریم خصوصی و زندگی آنها می‌شوند.
 
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه