اخبار داغ

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل:

ترویج فرهنگ امامت و ولایت از مهم ترین فعالیت های آستان قدس/ یک هزار و 900 خادم یار رضوی در استان اردبیل فعالیت می کنند

ترویج فرهنگ امامت و ولایت از مهم ترین فعالیت های آستان قدس/ یک هزار و 900 خادم یار رضوی در استان اردبیل فعالیت می کنند
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل گفت: ترویج فرهنگ امامت و ولایت از مهم ترین شاخصه های فعالیت نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، حجت الاسلام والمسلمین اکبر قیامی در نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالان مجازی استان اردبیل با تبریک فرا رسیدن ایام‌مبارک دهه کرامت اظهار داشت: یک هزارو 900 خادمیار رضوی بصورت داوطلبانه در سطح استان اردبیل فعالیت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه ۲۶ کانون رضوی در بخش های مختلف و زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، دینی، پژوهشی، تربیت خانواده، اشتغال، کمک رسانی، محرومیت زدایی و غیره فعالیت می کنند، افزود: در ایام مبارک دهه کرامت مساجدی که به نام حضرت امام رضا(ع) مزین شده است مراسمات جشن و برنامه های تلاوت رضوی با حضور قاریان و حافظان جوان استان اردبیل برگزار می شود.

,

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل از برگزاری محفل انس باقرآن کریم در شهرستان پارس آباد خبرداد و گفت: این محفل نورانی با حضور حافظان و قاریان برجسته شهرستان پارس آباد بصورت باشکوه برگزار می شود.

,

وی با بیان اینکه تجلیل و دیدار با خانواده های شهدای جنگ تحمیلی  و مدافعان حرم از دیگر برنامه های ایام دهه کرامت است، افزود: در این ایام از فعالان مدافعان سلامت و خانواده های شهدای سلامت نیز دیدار و تجلیل خواهد شد.

,

حجت الاسلام والمسلمین قیامی ادامه داد: برنامه آموزه های دینی، تدبر و تفسیر قرآن کریم بصورت زنده و مستقیم از طریق شبکه استانی سبلان از دیگر برنامه های تلویزیونی این ایام مبارک است که انجام می شود.

,

وی با اشاره به اینکه برنامه زیر سایه چتر خورشید طبق سالهای گذشته امسال نیز با حضور خادمان آستان قدس رضوی و بیرق حرم مطهر رضوی امام رضا (ع) برگزار می شود، افزود: برنامه چاووشی خوانی و زیارت بیرق حرم با حضور خادمان حرم مطهر رضوی امام رضا (ع) با همراهی بیرق حرم مطهر حضرت شمس الشموس علی بن موسی الرضا (ع) در مناطق محروم استان اردبیل برگزار می شود.

,

در پایان این نشست ، "مالک پناهی" به عنوان مسئول روابط عمومی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل و "مهدی همتی" به عنوان مسئول رسانه و فضای مجازی این دفتر منصوب شدند.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه