اخبار داغ

عقد ازدواج 8 زوج امام رضایی در میعادگاه عاشقان

عقد ازدواج 8 زوج امام رضایی در میعادگاه عاشقان
مراسم عقد ازدواج 8 زوج امام‌رضایی با حضور خادمان حرم مطهر امام‌ رضا علیه‌السلام و پرچم‌گردانی پرچم نورانی گنبد مطهر آن امام همام در میعادگاه عاشقان، مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، همایش معنوی عقد و عهد، با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خادمان اعزامی حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام برگزار شد، عقد ازدواج 8 زوجی که شروع زندگی خود را با میثاق‌نامه معنوی امام رضا علیه‌السلام آغاز کرده بودند، جاری شد.

این مراسم معنوی، با قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام آغاز شد و پس از جاری شدن عقد ازدواج، خادمان امام رضا علیه‌السلام نومزدوجین رضوی را با توسل به پیشگاه نورانی امام هشتم علیه‌السلام بدرقه کردند.

حضور پرچم متبرک گنبد نورانی امام‌الرئوف و انیس‌النفوس علیه السلام، معنویت ویژه‌ای به مراسم عقد ازدواج بخشیده بود و زوجین، زیر سایه پرچم رضوی، میثاق‌نامه زندگی امام رضایی را امضا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر تکیه‌ای، دبیر کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی استان قم، نیز در این مراسم، با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش، ترویج فرهنگ ازدواج آسان را گام مهمی در تشویق جوانان برای ازدواج آسان و تشکیل خانواده خواند و افزود: پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم، بهترین ازدواج را آسان‌ترین آن معرفی کرده است.

دبیر کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی استان قم، ادامه داد: هدف از برگزاری مراسم عقد ازدواج آسان جوانان، ارائه الگوی برتر فرهنگی به جوان امروزی بیان نموده و اظهار داشت: ان‌شالله انفاس قدسی حضرت بقیة الله الاعظم (روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء) و الطاف کریمانه امام رضا علیه‌السلام و حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، موجب تحکیم بیشتر خانواده‌ها شده و احیای سنت‌های حسنه ازدواج آسان جوانان را در پی خواهد داشت.

در همایش عقد و عهد که به همت خادمیاران آستان قدس رضوی در استان قم برگزار شد، خادمان امام رضا علیه‌السلام با همراهی خانواده‌های زوجین، 8 مراسم عقد ازدواج را برای 8 زوج امام رضایی در اتاق عقد مسجد مقدس جمکران برگزار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,


 

, ,
,

, ,


انتهای پیام/

, ,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه