اخبار داغ

رئیس اتحادیه تالارها و رستوران های همدان خبر داد؛

فعالیت تالارهای همدان با ۵۰ درصد ظرفیت/ تعطیلی با این شرایط معیشتی بسیار دشوار است

فعالیت تالارهای همدان با ۵۰ درصد ظرفیت/ تعطیلی با این شرایط معیشتی بسیار دشوار است
ناصر قره باغی با بیان اینکه در جلسه ای که با استاندار، رئیس سازمان صنعت و معدن و فرماندار همدان داشتیم نظر بر این شد که با رعایت حداکثر بهداشت تالارها فعالیت داشته باشند. گفت: تمام تالارها با ظرفیت ۵۰ درصد و رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند مراسمات خود را برگزار کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در روزهای اخیر خبر ضرب و شتم خبرنگار همدانی که سه ماه قبل، از برگزاری مراسم در یکی از هتل های همدان خبر داده بود در رسانه ها و فضای مجازی  سرو صدای زیادی به پا کرد اما در کمال تعجب جشن ها همچنان در تالارها و باغ رستوران های گوشه و کنار شهر بدون هیچ نظارتی برگزار می شود و برای مردم سوال ایجاد شده که آیا این تالار ها با مجوز فعالیت می کنند یا بدون مجوز؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

نمایش استوری های پیج های اینستاگرام جوانان همدانی در شهرستان های همدان از برگزاری مراسم عروسی و عکس های یادگاری از عروس و داماد در اجتماع های فشرده حکایت از بی قانونی در بازگشایی تالارها و سالن ها بدون رعایت پروتکل هاب بهداشتی دارد.

,

سالن ها و تالارهایی که یک ماه قبل از عید تعطیل بوده اند و مشتری چندانی نداشتند حالا بعد از گذشت چهار ماه و کسادی بازار در میزبانی از مهمانان از یکدیگر سبقت می گیرند.

,

از یک سو این جشن ها را می توان جش های علیه سلامت جامعه دانست و از طرفی آنچه باعث بازگشایی تالارها شده خرج و مخارج پرسنلی است که چهار ماه حقوقی دریافت نکرده اند.

,

تالارها هیچ گونه دستور العمل قانونی برای بازگشایی ندارند

, تالارها هیچ گونه دستور العمل قانونی برای بازگشایی ندارند, تالارها هیچ گونه دستور العمل قانونی برای بازگشایی ندارند,

 رئیس اتحادیه تالارها و رستوران های همدان درباره آخرین وضعیت تالارهای پذیرایی گفت: در حال حاضر تالارها هیچ گونه دستور العمل قانونی برای بازگشایی ندارند ولی ۵۰ درصد می توانند طبق نظارت بهداشت و پروتکل هایی که انجام می دهند باز باشند.

,

ناصر قره باغی ادامه داد: بازگشایی تالارها با ظرفیت ۵۰ درصد ظرفیت کتبا اعلام شده است که در همدان حدود ۳۰ تالار وجود دارد و همگی می توانند از این قانون استفاده کنند .

,

وی افزود: حتی اگر تالارها فعالیت نداشته باشند مردم در کوچه و خیابان ها چادر می بندند و مراسم خود را برگزار می کنند و کار به روال عادی تقریبا در تمام اصناف اجرا می شود و فقط تالارها در این بین متضرر شده اند.

,

 رئیس اتحادیه تالارها و رستوران های همدان عنوان کرد: در جلسه ای که با استاندار و صنعت و معدن و فرماندار داشتیم نظر بر این شد که با حداکثر بهداشت تالارها فعالیت داشته باشند و مواد و سایل مورد نیاز را مهیا کنند تا ضدعفونی با تمام قوانین رعایت شود.

,

قره باغی تاکید کرد: اگر مسئول بیماری فقط تالارها هستند اعلام کنند تا کی بسته باشیم چرا که حدود ۴ ماه است تعطیل هستیم و اتفاقی هم نیفتاده پس باید یاد بگیریم با کرونا زندگی کنیم.

,

تعطیل کردن صنف ها با این شرایط معیشتی بسیار دشوار است

, تعطیل کردن صنف ها با این شرایط معیشتی بسیار دشوار است, تعطیل کردن صنف ها با این شرایط معیشتی بسیار دشوار است,

وی گفت: باید بتوانیم کاسبی خود را داشته باشیم و با کرونا زندگی کنیم چرا که تعطیل کردن صنف ها با این شرایط سخت زندگی و معیشتی بسیار دشوار است و همه جوانب باید در نظر گرفته شود.

,

رئیس اتحادیه تالار پذیرایی گفت: در حال حاضر منتظر نامه کتبی ستاد ملی کرونا به صنعت و معدن هستیم تا در نهایت به اصناف ابلاغ شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه