اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس :

دولت عزم خود برای پایان آقایی دلار جزم کند/ تبعات چشم دوختن به خارج را در اقتصاد می بینیم

دولت عزم خود برای پایان آقایی دلار جزم کند/ تبعات چشم دوختن به خارج را در اقتصاد می بینیم
محمود عباس زاده گفت: تبعات خطای محاسباتی و غافل شدن دولت از ظرفیت درونی و چشم دوختن به خارج را مروز در اقتصاد می بینیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود عباس زاده مشکینی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، در رابطه با افزایش قیمت ارز و کالا اظهار داشت: وضعیت اقتصادی کشور رضایت بخش نیست نرخ تورم و حجم نقدینگی بسیار بالا است و متاسفانه نقدینگی به سمت تولید و اشتغال هدایت نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: مجلس بدنبال  تحول اقتصادی در کشور است که باید در چندین حزوه این امر خود را نشان دهد؛ قانون یارانه بایددقیق اجرا شود و در نظام بانکی باید تجدید نظر هایی اتفاق بیافتد.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نظام مدیریت اجرایی کشور به ویژه در حوزه اقتصاد بهره ور نیست ،در مورد ارزش پول ملی باید تصمیماتی گرفته شود و ارزش آن حفظ شود.

, عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی, عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی,

وی تصریح کرد: در حوزه مالیات باید اطلاعات دقیقی اخذ و شفاف سازی شود کسانی که درامد بالایی دارند به راحتی از مالیات فرار می کنند.

,

عباس زاده ابراز داشت: جلوگیری از قاچاق باید بصورت جدی پیگیری شود و در نظام توزیع کالا باید تدبیر نظر های گرفته شود که منبطق با مصادیق اقتصاد مقاومتی باشد.

,

نماینده مردم مشگین شهر گفت: تبعات خطای محاسباتی و غافل شدن دولت از ظرفیت درونی کشور و چشم دوختن  به خارج امروز جامعه ما در اقتصاد کشور می بیند؛ بیش از یکسال از عمر دولت دوازدهم مانده که زمان مناسبی برای جبران مافات بوده و نباید این فرصت از دست برود.

,

وی در رابطه با پایان آقایی دلار اظهار داشت:  چین اقدامات خوبی کرده برای پایان آقایی انجام داده است که می توان  با همکاری  کشورهای اکو  انجام دادکه باید عزم و جزم دولت بر این باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه