اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی:

آمریکا بزرگترین ناقض «حقوق بشر» است

آمریکا بزرگترین ناقض «حقوق بشر» است
جعفر قنادباشی با اشاره به اینکه ادعای آمریکایی ها در خصوص حقوق بشر با واقعیتی که ما با چشم خودمان مشاهده کردیم متفاوت است، گفت: آمریکا بزرگ ترین ناقض حقوق بشر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قنادباشی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: آمریکایی‌ها در عرصه حقوق بشر طی دهه های اخیر ادعاهای زیادی را مطرح کردند و همواره خودشان را به عنوان منادی حقوق بشر، معرفی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

این کارشناس مسائل امور سیاسی اظهار کرد:  آمریکایی که خود عامل بسیاری از تنش ها و توطئه ها در بسیاری از کشورها هستند، دیگر کشورها را علیه حقوق بشر می دانند.

,

وی تاکید کرد: در بررسی تاریخ متوجه می شویم که آمریکا خودش حقوق بشر را نقض می کند.

,

قنادباشی گفت: امروز می بینیم که آمریکا در جهان کما اینکه چین، کره‌شمالی و حتی ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرده است.

,

وی افزود: در طول یک ماه گذشته در آمریکا شاهد هستیم که حقوق سیاهپوستان آمریکایی نادیده گرفته می‌شود و این نمونه ای از حقوق بشری است که آمریکا آن را نقض می کند.

,

این کارشناس مسائل امور سیاسی با اشاره به اینکه  ادعای آمریکایی ها در خصوص حقوق بشر با واقعیتی که ما با چشم خودمان مشاهده کردیم متفاوت است، افزود: نمونه آن حمایت آنها از رژیم صهیونیستی است که کودک کشی به راه انداخته و فلسطینی ها را سرکوب می کنند و حکومت آمریکا ناقض حقوق بشر است.

,

قنادباشی با بیان اینکه مصداق رفتار دوگانگی در اجرای حقوق بشر در مورد آمریکایی ها، اتفاق اخیری بود که  در مورد سیاه پوستان اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: از زمانی که آن آمریکایی سفید پوست زیر کفش هایش آمریکایی سیه پوست را زیر پا گذاشت و گردن او را له کرد، بسیار آشکارا نقض حقوق بشر را شاهد بودیم.

,

وی اذعان کرد: مرگ آن سیاه پوست جرقه ای بر منبع باروت نارضایتی سیاهپوستان در آمریکا بود و اینجا بود که آمریکا یکبار دیگر چهره واقعی اش آشکار شد.

,

این کارشناس مسائل امور سیاسی تصریح کرد: رسوایی آمریکایی‌ها با رفتارهایشان در دنیا برهمگان آشکارا شده و با اینکه بر مردم جنایات زیادی دارند، باز هم دم از حقوق بشر می زنند!

,

وی یادآور شد: امروز در رفتارهای دوگانه آمریکا و آشکار شدن این دوگانگی رفتارها موجب شده که مردم بیش از گذشته از آن نفرت داشته و پرچم آمریکا را به آتش بکشند و مجسمه‌ها را پایین بیاورند و این عمل برخاسته از نقض حقوق بشر آمریکاست.

,

قنادباشی تأکید کرد: نفرت و انزجار مردم از آمریکا یکباره حاصل نشده و تنها به قتل یک سیاه پوست آمریکایی اتفاق نیفتاده بلکه این خشم و نفرت برخاسته از نقض حقوق بشری که آمریکا مدعی آن است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه