اخبار داغ

رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان مطرح کرد؛

نوسانات ارز داخلی، علت اصلی بالا رفتن قیمت طلا/خوشبین به بازار طلا نیستیم

نوسانات ارز داخلی، علت اصلی بالا رفتن قیمت طلا/خوشبین به بازار طلا نیستیم
مهدی غلامی با بیان اینکه بازار ارز باعث ضرر به بازاری ها شده است گفت: تلاطم در بازار ارز باعث تورم و گرانی طلا شده و با این اتفاقات خوشبین به بازار طلا نیستیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی غلامی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به نوسانات قیمت طلا در بازار گفت: همزمان با افزایش قیمت دلار، شاهد تورم قیمت در بازار هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی در خصوص تاثیر نوسانات قیمت طلا بر بازار آن گفت: قطعا وقتی که قیمت طلا افزایش پیدا می کند خریدار کم می شود و بالطبع بازار هم با رکود مواجه می شود و معمولا کسی هم با این قیمت ها قدرت خرید طلا ندارد.

,

رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان ادامه داد: برخی هستند که  سپرده بانکی دارند و برابر با ارزش پولشان سکه یا طلای شکسته می خرند که بیشتر مشتریان از این نوع هستند.

,

وی با بیان اینکه تا قیمت طلا به نرخ ثابتی که روزانه اعلام می شود نرسد، طلایی خرید و فروش نمی شود گفت: البته طلای ساخته شده چون ۷ درصد سود دارد در هر زمان از روز خرید و فروش می شود ولی سکه و طلای شکسته بعداز اعلام نرخ ثابت خرید و فروش می شود.

,

غلامی با بیان اینکه بازار ارز باعث ضرر به بازاری ها شده است افزود:  تلاطم در بازار ارز باعث تورم و گرانی طلا شده و با این اتفاقات خوشبین به بازار طلا نیستیم .

,

وی با بیان اینکه جهت رفع معضل تورم طلا پیشنهادی به سازمان صمت داده ایم گفت: سال های قبل با توجه به تورم قیمت طلا به سازمان صمت پیشنهاد دادیم که عیار طلا را کمتر بیاورند زیرا عیار طلای فعلی باعث می شود قیمت خیلی بالا باشد و قدرت خرید مردم پایین بیاید.

,

پایین آوردن عیار طلای ایران تنها راه حل کاهش قیمت طلا

, پایین آوردن عیار طلای ایران تنها راه حل کاهش قیمت طلا, پایین آوردن عیار طلای ایران تنها راه حل کاهش قیمت طلا,

رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان ادامه داد: در بسیاری از کشورها همجون ترکیه و ایتالیا طلا با عیار کمتری به فروش می رسد و ما این پیشنهاد را داده ایم و در دست بررسی است.

,

وی در پایان در خصوص پیش بینی بازار طلا گفت: بازار طلا تحت تاثیر دو عامل اونس جهانی و دیگری که بسیار اثر گذار می باشد، قیمت دلار داخلی است و با این اوصاف پیش بینی تورم را داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه