اخبار داغ

نماینده مردم سبزوار در مجلس:

نگاه جزیره‌ای سبب عقب‌گرد کشور شده است/ مشکلات مردم با کمترین بوروکراسی اداری برطرف شود

نگاه جزیره‌ای سبب عقب‌گرد کشور شده است/ مشکلات مردم با کمترین بوروکراسی اداری برطرف شود
عنابستانی گفت: نگاه جزیره‌ای در کشور سبب عقب‌گرد و عدم پیشرفت در کارها شده است، مسئولین ادارات باید برای حل مشکلات مردم سعی کنند تا با کمترین بوروکراسی اداری مشکل به سرانجام برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی‌اصغر عنابستانی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان جوین بابیان اینکه نگاه جزیره‌ای در کشور سبب عقب‌گرد و عدم پیشرفت در کارها شده است اظهار داشت: سه قوه در کشور مانند عقربه‌های یک ساعت هستند هرچند که به‌صورت مستقل و هرکدام کار خاصی را انجام می‌دهد اما در صورت توقف هرکدام درحرکت دو قوه دیگر نیز اختلال ایجاد خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تأکید کرد::دلیلی ندارد ما خودمان را پایبند موضوعاتی کنیم که باهدف گذاری اصلی مخالف است.

,

عنابستانی با اشاره به اینکه متأسفانه اعتماد مردم به نهادهای حاکمیتی به پایین‌ترین حد خود رسیده و به مسئولین هیچ اعتمادی ندارند تأکید کرد : باید همه باهم تلاش کنیم تا این سرمایه اجتماعی را بازگردانیم و به اربابان رجوع مانند یک نوکر خدمت کنیم.

,

نماینده مردم سبزوار ،جوین،جغتای،خوشاب داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان بایستی راه‌های نرفته و جدید ا برای حل مشکلات مردم پیدا کنند تصریح کرد: مسئولین ادارات باید برای حل مشکلات مردم سعی کنند تا با کمترین بروکراسی اداری  مشکل به سرانجام برسد.

,

عنابستانی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون و در ادوار مختلف مجلس برخی اختلافات در بین نمایندگان سبب شده است تا توسعه شهر به سرمنزل مقصود نرسد افزود: بنده و دیگر نماینده شهرستان  بهترین دوره هم‌افزایی را در تاریخ جمهوری اسلامی رقم خواهیم زد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه