اخبار داغ

سپاهان اصفهان به دیدار گل گهر سیرجان می‌رود؛

جدال سخت طلایی‌پوشان با شاگردان آقا معلم

جدال سخت طلایی‌پوشان با شاگردان آقا معلم
سپاهان اصفهان با شروع دوباره لیگ برتر در هفته بیست و دوم در مقابل گل گهر سیرجان قرار می‌گیرد؛ سپاهان که میزبان این بازی است به شدت برای ایجاد آرامش در تیم و تمرکز به سه امتیاز این بازی نیاز دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ با شروع دوباره لیگ برتر در هفته بیست و دوم، سپاهان اصفهان در مقابل گل گهر سیرجان قرار می گیرد؛ سپاهان که میزبان این بازی است به شدت برای ایجاد آرامش در تیم و تمرکز به سه امتیاز این بازی نیاز دارد، اما در مقابل شاگردان مجید جلالی نیز که در انتهای جدول وضعیت بهتری پیدا کرده اند، حریف دست و پا بسته ای نخواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سپاهان در هفته های باقی مانده لیگ از رقبای خود شرایط سخت تری از رویارویی با تیم ها دارد، این در حالی است که در نیم فصل دوم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و ارائه چند بازی خوب و کسب امتیاز و امیدی که برای قهرمانی در جام حذفی وجود دارد، می تواند رضایت را از این تیم به همراه داشته باشد.

,

در رویارویی قلعه نویی با جلالی، آمارها به سمت قلعه نویی می چربد و در 12 تقابل آخر این دو سرمربی جلالی نتوانسته از سد قلعه نویی بگذرد و آ[رین برد مجید جلالی به لیگ یازدهم باز می گردد، اما مجید جلالی یکی از مربیان علم گرا و باهوش لیگ به حساب می آید که علی رغم اینکه شاید از لحاظ پتانسیل بازیکنی از بسیاری از تیم ها شرایط پایین تری داشته باشد، اما عملکرد بهتری داشته است.

,

طلایی پوشان 37 امتیازی هستند و در همین هفته جایگاه این تیم از سوی 4 تیم تهدید می شود که نشان از فشردگی در امتیازها در تیم های بالای جدول است، هر چند که سرخ های پایتخت با فاصله 10 امتیازی در صدر جدول حاشیه امنی برای خود ایجاد کردند؛ تیگ گل گهر با 19 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

,

در این بازی دو تیم محرومی ندارند، اما سپاهان مسلمان، پورقاز، ولسیانی و ترکمان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته و امید نورافکن نیز که به دلیل ابتلا به کرونا دیرتر به تیم اضافه شده به نظر در این بازی استفاده نمی شود؛ این بازی مانند دیگر بازی های لیگ بدون تماشاگر برگزار خواهد شد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه