اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد خبر داد؛

پیش‌بینی برداشت 1400 تن گندم از مزارع خلیل آباد

پیش‌بینی برداشت 1400 تن گندم از مزارع خلیل آباد
محمود شبان گفت: 400 هکتار از مزارع خلیل آباد در سال زراعی جاری زیر کشت گندم رفته که پیش بینی می‌شود از این میزان سطح زیر کشت 1400 تن گندم برداشت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود شبان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: عملیات برداشت مزارع گندم در سال جاری از اواسط خرداد در سطح 400 هکتار از مزارع شهرستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه در سال جاری با توجه به بارندگی های مناسب پیش بینی می شود عملکرد خوبی در مزارع شهرستان داشته باشیم، خاطرنشان کرد: انتظار می رود حدود 1400 تن گندم از سطح مزارع برداشت شود.

,

مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد با تاکید بر اینکه ارقام عمده کاشت در شهرستان رقم پیشگام و پیشتاز است، تصریح کرد: عملیات برداشت گندم و جو با 10 دستگاه کمباین و 14 دروگر سطح شهرستان در حال انجام است و تمهیدات لازم در خصوص ضدعفونی و تامین سوخت مورد نیاز آنها لحاظ شده است.

,

وی با اشاره به اینکه کشاورزان عزیز می تواند گندم مازاد خود را به مراکز خرید در سطح منطقه تحویل دهند، اذعان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، کشاورزان باید در فصل برداشت توصیه های کارشناسان کشاورزی را رعایت کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه