اخبار داغ

فرمانده انتظامی شیروان خبر داد؛

افزایش ۱۱ درصدی کشفیات مواد مخدر در شیروان

افزایش ۱۱ درصدی کشفیات مواد مخدر در شیروان
فرمانده انتظامی شیروان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 97 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد که نسبت به سه ماهه اول سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شیروان، سرهنگ مسعود وحیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اظهار داشت: در سه ماهه اول سال 99 کشفیات مواد مخدر11 درصد افزایش داشته که 87 کیلو در سه ماهه اول سال 98 به 97 کیلوگرم در سال 99 تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری شیروان,

جرائم مهم یا جرائم خشن به جهت حضور مستمر عوامل پلیس و مشارکت بسیار خوب گشت های رضویون سپاه در بخش هایی مثل سرقت های مسلحانه، سرقت طلافروشی و قتل ها همچنان به مانند گذشته صفر بوده ولی برخی از جرائم مانند سرقت به عنف 25 درصد کاهش داشته است.

,

وی افزود: در حوزه سرقت های اتومبیل 5 درصد کاهش، سرقت احشام 33 درصد کاهش و سرقت از اماکن دولتی و خصوصی با توجه به گستردگی آن افزایشی نداشت.

,

سرهنگ وحیدی با بیان اینکه سرقت از منازل و سرقت موتورسیکلت 100 درصد افزایش داشته ایم، گفت: از مردم استدعا داریم در حوزه حفاظت و تجهیزات حفاظتی از جمله سیستم های اعلام خطر، سیستم های مداربسته و حداقل محکم کردن درب و پنجره ها برای جلوگیری از سرقت اهتمام ویژه ای داشته باشند.

,

فرمانده انتظامی شیروان ادامه داد: همانطور که اعلام می کنیم که سرقت از منازل 100 درصد پیشرفت داشته، کشفیات آن هم 52 درصد افزایش داشته و مجموعا در کل جرائم سرقت متاسفانه شاهد افزایش 31 درصدی و 20 درصد افزایش کشف هستیم.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه تصادفات در این مدت سه ماهه 79 درصد کاهش داشته ایم، گفت: در حوزه پلیس راه تصادفات فوتی 40 درصد کاهش، متوفی 46 درصد کاهش، تصادفات جرحی 44 درصد کاهش و مجروحین نیز 41 درصد کاهش داشته است.

,

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در حوزه راهور در سه ماه اول سال 99 تصادفات 75 درصد کاهش داشته، تصادفات جرحی 20 درصد کاهش، تصادفات خسارتی 26 درصد، تصادفات منجر به فوت 85 درصد کاهش و تصادفات جرحی 26 درصد کاهش داشته است.

,

سرهنگ وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در این مدت 3 ماهه، هزار و دویست و هفتاد و سه  فقره گواهینامه در حوزه راهور شیروان صادر شده است،

وی ادامه داد: در این مدت یک هزار و صد و چهل و دو پلاک خودرو تعویض و در برخورد تخلفات رانندگی 21 تیغه کارت گواهینامه ضبط و وسایط نقلیه ای که بالای 1 میلیون تومان خلافی دارند و به استناد قانون باید به پارکینگ منتقل شوند 33 دستگاه بوده است.

,
,
,

وی تعداد موتورسیکلت های معرفی شده به مرجع قضایی را 117 مورد عنوان کرد و افزود: 180 مورد خودرو که خاصتا وانت بارها هستند اعمال قانون شدند و مجموع برخورد شیشه دودی و آلودگی های صوتی 180 مورد بود.

,

سرهنگ وحیدی در حوزه امنیت اخلاقی با سپاس از امام جمعه شهرستان در راه اندازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اقداماتی که در این مدت انجام شده باعث کاهش 5 درصدی مزاحمت های عمومی در سطح شهرستان هستیم که تذکر لسانی در حوزه بد پوششی 19 درصد افزایش و تعهد کتبی 25 درصد افزایش و اجرای کل طرح 43 درصد رشد داشته است.

,

مقام ارشد انتظامی در شهرستان ادامه داد: در حوزه دوچرخه سواری بانوان 150 درصد تذکر لسانی و 233 درصد تعهد کتبی افزایش داشته است.

,

فرمانده انتظامی شهرستان در حوزه مواد مخدر و جمع آوری معتادین متجاهر در قیاس با سال گذشته گفت: در سه ماه سال جاری جمع آوری معتادین 80 درصد کاهش داشته و از مجموع 732 نفری که دستگیر شدند 262 نفر سارق بوده و  40 درصد مجموع دستگیرشدگان سابقه دار هستند.

,

سرهنگ وحیدی خاطرنشان کرد: در این مدت تماس با سامانه 197،  4 درصد افزایش داشته که افزایش 200 درصدی تقدیر و تشکرات، انتقادات 35 درصد و پیشنهاد و درخواست 58 درصد افزایش داشته که این یعنی مردم به ما راهکار می دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه