اخبار داغ

رئیس سبکه بهداشت لنده هشدار داد؛

ورود شهرستان لنده به مرحله جدید بیماری کرونا/ مردم از حضور در تجمعات عروسی خودداری کنند

ورود شهرستان لنده به مرحله جدید بیماری کرونا/ مردم از حضور در تجمعات عروسی خودداری کنند
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با اعلام وضعیت قرمز در این شهرستان گفت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی وهمجواری با شهرستان های شدیدا آلوده وارد مرحله جدیدی از بیماری کرونا در این شهرستان شده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، نورمحمد نعمتی در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح بازار لنده گفت: مردم و بازاریان باید در راستای اهمیت موضوع بیماری کرونا باید شرایط فعلی شهرستان آگاهی پیدا کنند تا موازین بهداشتی و خود مراقبتی را بیش از پیش و جدی تر از این مدت گذشته رعایت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سرپرست شبکه بهداشت و درمان لنده خاطرنشان کرد: اخیرا بواسطه مسافرت برخی همشهریان به شهرهای همجوار وارد مرحله جدیدی از بیماری شدیم که لازم است همه با درک درستی از این بیماری برای ارتقاء سلامت عمومی مشارکت و نقش ایفا کنند.

,

نعمتی یادآور شد: مردم عزیز توجه داشته باشند که نهادهای دولتی مسئول آگاهی رسانی، پیگیری بیماران و تامین دارو و سایر امکانات درمانی مورد نیاز هستند اما رعایت مسائل بهداشتی برعهده خود آنهاست که در این گشت بهداشتی سعی شده همه مغازه ها و صنوف مختلف بررسی و توصیه های لازم در این خصوص داده شد.

,

وی گفت: از سوی کارشناسان حوزه بهداشت و درمان استفاده از ماسک و جلوگیری از ورود مشتریان به داخل مغازه ها و اماکن عمومی ضروری دانسته شد و لذا این موضوع به صنوف مختلف در کنار سایر توصیه و تذکرات ارائه شد.

,

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده همچنین به موضوع تجمعات اشاره کرد و گفت: به مغازداران تذکر داده شد که اجازه تجمع در محل کسب داده نشود و در این راستا در بازدیدهای روز های بعد چنانچه صنفی به هر دلیل از رعایت این نکات بهداشتی خودداری نماید برخوردهای قانونی لازم اعمال ونسبت به پلمپ صنف متخلف اقدام خواهد شد.

,

وی خاطر نشان کرد: مردم از حضور در تجمعات و بالاخص عروسی ها جدا خود داری کنند و در موارد غیر ضرور از خانه خارج نشوند و چنانچه در مواردی نیاز به خروج از خانه بود حتما از ماسک استفاده کنند که به استناد پایشهای بهداشتی در ۷۰ تا ۹۰درصد موارد استفاده از ماسک جوابگو و از انتشار ویروس جلوگیری می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه