اخبار داغ

به منظور ساخت سریال شهید باکری صورت گرفت؛

دیدار و گفت‌وگوی حجازی‌فر با همرزمان "آقا مهدی" در تبریز

دیدار و گفت‌وگوی حجازی‌فر با همرزمان "آقا مهدی" در تبریز
هادی حجازی‌فر که کارگردانی سریال شهید مهدی باکری را بر عهده خواهد داشت، چند روزی است در تبریز حضور دارد و مشغول گفتگو و مشورت با همرزمان آقا مهدی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، هفته گذشته خبر تولید سریال شهید باکری به نقش‌آفرینی و کارگردانی هادی حجازی‌فر در رسانه‌ها منتشر شد ولی همسر آقا مهدی باکری با صدور اطلاعیه‌ای بدون رد یا تایید تولید این سریال، اعلام کرد گفت‌وگویی در رابطه با این سریال با وی صورت نگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

اما هادی حجازی‌فر، بازیگر پرکار این‌ روزهای سینمای ایران که در فیلم ترکی زبان «آتابای» به عنوان بازیگر و دستیار، با نیکی کریمی همکاری کرد، این روزها در تبریز حضور دارد و مشغول گفت‌گو با همرزمان و اطرافیان شهید مهدی باکری برای ساخت سریال این شهید می‌باشد.

,

این بازیگر که عمویش در عملیات «کربلای پنج» مجروح و به درجه رفیع شهادت نایل گشته است؛ بدون اعلام جزئیاتی از ساختن فیلم آقا مهدی باکری، چند روزی است در تبریز حضور دارد و بعد از استوری نخستش که از هوای خنک تبریز در اولین ماه تابستان تعریف و تمجید می‌کرد، دو استوری دیگر از دیدار با همرزمان شهید مهدی باکری منتشر کرده است که مشخص است باجدیت مشغول گفتگو و مشورت گرفتن از همراهان آقا مهدی در تبریز است.

,

, ,

گفتنی است بر اساس اخبار غیر رسمی که در رسانه‌ها منتشر شده است، این مجموعه در 7 قسمت با تهیه کنندگی ابوالفضل صفری در مرکز سیمافیلم ساخته خواهد شد و هادی حجازی فر علاوه بر کارگردانی سریال، ایفای نقش شهید باکری را هم برعهده خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه