اخبار داغ

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خبرداد؛

دستگیری 8 نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر در استان زنجان

دستگیری 8 نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر در استان زنجان
حسین خانلو رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از اجری طرح مبارزه با خرده فروشی مواد مخدر در زنجان خبرداد و گفت: در این راستا 8 نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن حسین‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای طرح مبارزه با خرده فروشی مواد مخدر در سطح استان زنجان اظهار کرد: طرح مبارزه به خرده فروشی مواد مخدر در زنجان اجرا شد که در این راستا هشت نفر دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی عنوان کرد: خواب راحت را از خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر می‌گیریم و در این زمینه برای لحظه‌ای غفلت نمی‌شود.

,

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه دستگیر شدگان روانه زندان شدند تصریح کرد: از این افراد 550 گرم انواع مواد مخدر تریاک، هروئین و شیشه کشف و ضبط شد.  

,

وی ابراز کرد: در این راستا نیز تعداد 2 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شده و با پارکینگ منتقل شدند.

,

حسین‌خانلو با بیان اینکه پلیس مواد مخدر نیز در راستای جمع آوری خانه پاتوق‌ها اقدام می‌کند گفت: خانه‌ پاتوق‌های معتادان و خرده فروشان شناسایی شده و پلمپ می‌شود که در این راستا 4 خانه پاتوق در زنجان مورد شناسایی قرار گرفت.

,

وی با بیان اینکه مردم زنجان جهت اعلام گزارشات خود می‌توانند با سامانه 128 تماس بگیرند و گزارشات خود را در این سامانه ثبت کنند بیان کرد: بعد از دریافت گزارشات مردمی تحقیقات پلیسی آغاز شده و در صورت صحت موضوع اقدامات پلیسی انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه