اخبار داغ

توضحیات رئیس اتحادیه مشاوران املاک پیرامون پشت‌بام‌خوابی در اصفهان

توضحیات رئیس اتحادیه مشاوران املاک پیرامون پشت‌بام‌خوابی در اصفهان
رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان در مورد پدیده پشت بام خوابی و استفاده مشترک دو خانوده از یک واحد مسکونی در اصفهان توضحیاتی ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ اصل ۳۱ قانون اساسی ایران داشتن مسکن متناسب با نیاز را حق هر فرد و خانواده ایرانی می داند و دولت را موظف به اجرای این اصل با رعایت اولویت برای نیازمندان به ‌خصوص روستاییان و کارگران کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
دولت‌‌ها طبق قانون تأمین مسکن را برای اقشار مختلف جامعه جزء دغدغه‌‌های خود می‌دانند و تلاش می‌کنند با ارائه طرح‌های گوناگون برای عمل به وظایف قانونی خود گام بردارند.
,
 
,
حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی سال 92، وعده‌های متعددی  برای خانه‌دار شدن مردم داد که شواهد موجود به‌خوبی گویای است که وعده‌های دولتمردان دولت‌های یازدهم و دوازدهم در بخش مسکن محقق نشده است و حتی اندک امیدی که برای خانه‌دار شدن در دل متقاضیان خرید مسکن وجود داشت، با شرایط فعلی به آرزوی محال تبدیل شده است.
,
 
,
آخوندی، وزیر مستعفی راه و شهرسازی آبان 97 در مراسم تویع و معرفه خود گفت: بنده از لحاظ بنیادی با مسکن مهر مخالف بودم و افتخار می‌کنم در این 62 ماه یک مورد از این واحد‌های مسکن مهر را افتتاح نکردم.
,
 
,
عدم عرضه مسکن با توجه به رشد جمعیت در این هفت سال باعث افزایش قیمت سرسام آور مسکن شده است که در سال های اخیر شاهده کوچ اجباری شهروندان بودیم.
,
 
,
هفته ای اخیر عکسی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد برخی از مردم به پشت بام‌ خوابی روآوردند و یا اینکه خانواده‌ها به دلیل ناتوانی اقتصادی با یکدیگر خانه‌ای را اجاره می‌کنند که این پدیده ها معضل اجتماعی است.
,
 
,
افزایش قیمت مسکن و اجاره ‌بها خرید خانه را برای مستاجران به رویا تبدیل و دغدغه اجتماعی جدی برای مردم کشور شده است.
,
 
,
رسول جهانگیری پیرامون رواج در این پدیده در اصفهان به خبرنگار صاحب نیوز گفت: شاید به صورت موردی پشت بام خوابی باشد اما اینکه در سطح اصفهان گسترش پیدا کند، نیست.
,
 
,
رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان بیان کرد: بحث دیگر که اخیر مطرح شده، استفاده مشترک دو خانوده از یک واحد مسکونی است که این موارد اینا بیشتر موردی است.
,
 
,
وی افزود: این سخنانان واکنش به افزایش عجیب و غریب و هیجانی قیمت مسکن است؛ چنین چیزی در استان اصفهان وجود ندارد و شاید در سطح کشور چند مورد پیدا شود.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه