اخبار داغ

طراح گرافیک کیست؟

طراح گرافیک کیست؟
طراح گرافیک کیست؟ در این مطلب ما قصد داریم به توضیح در مورد این سوال و مبحث گرافیک و کاربرد آن و مطالب پیرامونش بپردازیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه ی مطلب در مورد استخدام طراح گرفیک، عمده فروشی لباس و تجهیزات سوپر مارکت صحبت خواهیم کرد، تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

طراحی گرافیک جزو پول سازترین مشاغل است

,

اگر بخواهیم از میان مشاغلی که توانایی های بالقوه ای برای خلق پول و پولسازی دارند یکی را انتخاب کنیم، قطعا می توانیم طراحی گرافیک را یکی از آن مشاغل مهم و پر سود نام ببریم.

,

این شغل به قدری قدرتمند و وسیع است که توانایی زیادی برای ایجاد شادی، ابراز خلاقیت فردی در این کار را دارد و همچنین جزو پر درآمد ترین شغل های دنیا نیز محسوب می شود.

,

 

,

معرفی رشته ی گرافیک

,

این هنر، از جمله رشته های هنری است که وظیفه ی انتفال پیام را توانسته است با به کار گیری و به خدمت در آوردن انواع مختلف رشته های هنری دیگر به بهترین شکل ممکن به انجام برساند.

,

 

,

مترادف های رشته  ی گرافیک

,

برای گرافیک می توانند معانی مختلف و مترادفی همچون هنر تصویر سازی کردن، هنر ترسیم سازی، هنر نموداری و طرح های همراه با آن نیز نامید.

,

 

,

تعریف گرافیک

,

گرافیک را اگر از نظر ریشه ای بخواهیم در مطلب طراح گرافیک کیست؟  مورد بحث قرار دهیم، آن را دارای ریشه ای یونانی می دانند.

,

به طور کلی هر کار و هر شیوه ای که برای ترسیم نمودن چیزی، با نگاه کردن از روی آن انجام می گیرد را گرافیک می گویند.

,

می توانیم بگوییم همه ی چیزهایی که در طبیعت اطراف خودمان مشاهده می کنیم، همانند نشانه ها، علائم، نقشه های مختلف و طراحی های گوناگون براساس نگاه کردن به چیزی ترسیم و طراحی شده اند و به نوعی کاری گرافیکی در مورد آن ها صورت گرفته است.

,

 

,

تعریف گرافیک سنتی

,

به هنرهایی نظیر خطاطی کردن در دوران قدیم، هنر نقاشی کردن های دو بعدی و هنر کنده کاری بر روی اجسام، که اکثریت موارد کاربردی آن ها در کتب درسی و زیبا سازی فضای آن ها بود، گرافیک سنتی می گویند.

,

 

,

تعریف گرافیک جدید ( مدرن )

,

تبلیغ ها و آگهی های تجاری، آگهی های بر روی دیوارها، آگهی های  تبلیغ شده ی در مطبوعات  و همچنین نشان ها یا لوگوها از جمله موارد کاربردی مهمی هستند، که در شاخه ی گرافیک مدرن قرار گرفته اند.

,

کاربرد این نوع گرافیک بر خلاف نمونه ی سنتی آن که بر روی زیبا سازی و تزئین کتاب های درسی به کار می رفت، بسیار فراتر و گسترده تر می باشد.

,

جالب است که در مطلب طراح گرافیک کیست؟ بدانید از این هنر در صنعت سینمایی  و رسانه های دیگر مانند تلویزیون، برای کاربردهایی همچون تصاویر و جلوه های متحرک طراحی شده در آن ها  و موارد فراوان دیگر در دنیای امروزی استفاده های فراوانی نیز می شود.

,

 

,

موارد لازم برای ورود به رشته ی گرافیک

,

برای گرایش به این رشته ی تحصیلی علاقه مندان به این هنر، می بایست در پایان سال اول متوسطه ی تحصیلی معدل حداقلی آن ها 16 و یا بیشتر از این نمره را دارا باشد.

,

همچنین از دیگر شرایط مورد نیاز این رشته، برخوردار بودن از انگیزه ای بالا و علاقه ای فراون به این رشته ی هنری می باشد.

,

 

,

توانایی های مورد احتیاج برای ورود به رشته ی گرافیک

,

افرادی که برای ورود به این رشته علاقه مند هستند، در ابتدای ورود به این رشته بایستی دیدگاهی هنری و هنرمندانه داشته باشند.

,

افراد متقاضی این رشته بایستی هنگام ورود، طراحی کردن را به صورتی ابتدایی و در سطوح اولیه ی آن نیز بلد باشند.

,

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم داشتن علاقه به رشته ی گرافیک، از جمله شروط مهم و اولیه ی این رشته ی هنری می باشد.

,

 

,

ابزارهای مورد نیاز در رشته ی گرافیک

,

برای این رشته ی تحصیلی و هنری ابزارهایی همچون مداد رنگی، داشتن قلمو، ماژیک های رنگی، رنگ روغنی، مداد مخصوص طراحی کردن، ورقه ی فلزی، داشتن مقواهای داخلی و خارجی، دوربین و کاغذ عکاسی کردن، گواش و موارد دیگری مثل پاستیل، آبرنگ مقوا مورد نیاز است.

,

 

,

آینده ی شغلی و تحصیلی هنرجویان گرافیک

,

برای هنرجویان این رشته ی تحصیلی دو حالت می تواند صورت بگیرد، اولین مورد این که پس از اتمام تحصیلات هنرستان در این رشته ی هنری، برای کنکور هنرستان های فنی و حرفه ای شرکت کنند و برای گرفتن مدرک فوق دیپلم و مدارک بالاتر اقدام کنند.

,

حالت دوم این است که بعد از اتمام تحصیلات هنرستان، پیش دانشگاهی رشته ی هنر را بخوانند و پس از قبولی در پیش دانشگاهی در آزمون سراسری هنر شرکت نمایند.

,

در حالت دوم افرادی که در کنکور سراسری هنر پذیرفته می شوند، می توانند برای گرایش در رشته هایی مانند طراحی پارچه و لباس، رشته ی سینما،  گرایش هنرهای اسلامی، گرایش تئاتر، طراحی فرش اقدام کنند.

,

همچنین این افراد می توانند برای گرایش طراحی های صنعتی، گرایش مرمت آثار باستانی، نقاشی، گرایش عکاسی  و صنایع دستی نیز اقدام به عمل بیاورند.

,

مدرک لیسانس این افراد هم مانند افراد مختلف رشته های دیگر کنکور سراسری، پس از چهار سال تحصیل موفق به آن ها اعطا خواهد شد.

,

, ,

اهمیت استخدام طراح گرافیک غیر حضوری در کشور

,

با توجه به مواردی که در بالا برایتان عرض نمودیم رشته ی گرافیک با توجه به  قابلیت های فراوان و قدرت پول سازی و کسب ثروت فراوانش و همچنین سختی های موجود در آن، در سطح کشور از جایگاه بخصوصی نیز برخوردار است.

,

افراد علاقه مندی که در این رشته ی تحصیلی با علاقه و اشتیاق فراوانی تحصیل کرده اند و مدارک و تخصص مناسبی را در این رشته ی تحصیلی کسب کرده اند، می توانند برای مشاغل مختلفی همچون استخدام طراح گرافیک غیر حضوری اقدام کنند.

, استخدام طراح گرافیک غیر حضوری,

رشته ی گرافیک همان طور که عرض کردیم از فرصت های شغلی بسیار ویژه  و مناسبی در سطح کشورمان و در سطح دنیا نیز برخوردار است.

,

 

,

دلایل علاق مندی افراد به عمده فروشی لباس

,

دلایلی همچون تنوع فراوان، پرداخت ساده تر و مناسب تر اجناس خریداری شده، نیاز کمتر برای گشت و گذار جهت پیدا کردن جنس مناسب باعث شده است، افراد مختلف و لباس فروشی ها برای خریدهای خودشان به سمت عمده فروش ها رو بیاورند.

,

لباس فروشی هایی که قصد خرید کردن از عمده فروش ها را دارند، بایستی به مواردی همانند میزان درصد دریافتی عمده فروش، میزان تنوعات محصولات، امتیازها و شرایط مخصوص خرید اجناس، مقدار کیفیت لباس ها و پوشاک، تنوعات رنگ ها و سایزهای لباس و همچنین مورد مهم دیگر، یعنی به روز بودن اجناس و پوشاک توجه ویژه ای داشته باشند.

,

مواردی که عرض کردیم از جمله خصوصیات عمده فروشی لباس حرفه ای و کاملا استاندارد و معتبر در سطح کشور می باشند.

, عمده فروشی لباس,

, ,

اهمیت کلیدی تجهیزات سوپر مارکت

,

به احتمال صد درصدی در طول عمرتان برای یک بار هم که شده باشد برای خرید اجناس مورد نیاز منزلتان و یا لوازم شخصی مورد نیازتان  به سوپر مارکت محل یا سرکوچه تان مراجعه کرده اید.

,

سوپر مارکت هایی که معمولا استقبال خوبی از آن ها به عمل می آیند و مشتری های فراوانی نیز دارند، به احتمال فراوان برخورد فروشنده با مشتریان خوب و صمیمی است، فروشنده در هنگام خرید مشتریان مغازه را راهنمایی می کند، اجناس موجود در مغازه از کیفیت و سلامت خوبی برخوردار هستند.

,

همچنین در صورتی که خریدار جنس معیوب و فاسدی را از مغازه دار به اشتباه خریداری کرده باشد، در صورت مراجعه به فروشنده ی مغازه، جنس معیوب و فاسد از مغازه دار پس گرفته می شود و با اجناسی تازه تعویض می شود.

,

درون سوپر مارکت های امروزی  حتما بایستی دستگاه پوز موجود باشد و به طور کلی تجهیزات سوپر مارکت باید از کیفیت و استاندارد مناسبی برخورد باشد.

, تجهیزات سوپر مارکت,

استاندارد بودن تجهیزات مغازه ی سوپر مارکت از جهاتی گوناگون نه تنها باعث رضایت مشتری ها می شود، بلکه باعث رونق کسب و کار و افزایش میزان درآمد مغازه دارهای با فکر و با تدبیر امروزی نیز می شود.

,

در پایان اگر شما هم در مورد طراح گرافیک و مباحث موجود در این بحث نظراتی دارید، لطفا برای استفاده ی ما و سایر کاربران در زیر همین مقاله ارسال فرمایید با سپاس.

,

منبع : تراکت – مرجع آگهی و تبلیغات

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه