اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

خودکفایی کشاورزی و امنیت غذایی در اولویت اقدامات بسیج است/ جهش تولید، تکمیل‌کننده اقتصاد مقاومتی

خودکفایی کشاورزی و امنیت غذایی در اولویت اقدامات بسیج است/ جهش تولید، تکمیل‌کننده اقتصاد مقاومتی
سردار سلیمانی گفت: ۱۵ هزار مهندس کشاورزی بسیجی آموزش دیده‌اند و به نرم‌افزار‌های پیشرفته مجهز شده‌اند و از امروز در خدمت کشاورزان خواهند بود تا با افزایش تولیدات کشاورزی به خودکفایی دست پیدا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی امروز در برنامه نهضت جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری که به صورت ویدئوکنفرانس در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری مطرح و روی اجرایی شدن آن تاکید داشته‌اند، جهت برون رفت ملت از فشار‌ها، تحریم‌ها و تروریسم اقتصادی است و در واقع، جهش تولید تکمیل کننده اقتصاد مقاومتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: بسیج و تشکیلات مردمی همراه با دستگاه‌های خدمت‌گذار احساس وظیفه کرد با تکیه بر دانش بسیج کشاورزی روی این موضوع کار و در چند استان جهت بهره وری بالا در تولیدات کشاورزی این نهضت اجرایی شود.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ابراز امیدواری کرد: توسط نخبگان کشاورزی در محصولات راهبردی کشاورزی و دامپروری شاهد نتایج خوبی باشیم.

,

سردار سلیمانی یادآور شد: ۱۵ هزار مهندس کشاورزی بسیجی آموزش دیده‌اند و به نرم‌افزار‌های پیشرفته مجهز شدند و از امروز در خدمت کشاورزان خواهند بود تا با افزایش تولیدات کشاورزی به خودکفایی دست پیدا کنیم.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر اینکه اهمیت کشاورزی در امنیت غذایی کاملا مشهود و ملموس است و تاثیر مثبتی در این زمینه دارد، افزود: سازمان بسیج مستضعفین احساس وظیفه کرد با توجه به شرایط اقتصادی تهدید‌ها را تبدل به فرصت نماید و توجه خود را در امنیت غذایی و جهش تولید در موضوع کشاورزی و دامپروری معطوف کند.

,

وی ادامه داد: با وزارت جهاد کشاورزی و سازمان‌های کشاورزی در استان‌ها برنامه ریزی سه ساله انجام خواهیم داد تا شاهد بروز افزایش در محصولات کشاورزی و دامپروری باشیم و البته در کنار آن به عرصه‌هایی چون گیاهان دارویی و با توجه به نیازمندی مردم به گوشت دامی با راه اندازی کلینیک دامپروری و توسعه آبزیان است خواهیم پرداخت.

,

سردار سلیمانی گفت: ما ۱۰ طرح اساسی در نهضت جهش تولید داریم، ولی اولویت ما جهش در کشاورزی و ایجاد امنیت غذایی برای مردم است و بنا داریم مرتبا نتایج این طرح را به مردم گزارش دهیم.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در پایان گفت: ما امروز در ایام دهه کرامت این عملیات را با رمز «یا علی بن موسی الرضا» از استان خراسان رضوی شروع خواهیم کرد؛ و ان شاء الله شاهد کم شدن مشکلات کشاورزی در موضوع زمین، آب و برداشت محصول و افزایش بهره وری خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه