اخبار داغ

برخی مربیان را «از رختخواب‌هایشان» می‌آورند!/ ترس رادولوویچ بیشتر از شرایط جدول بود تا کرونا

برخی مربیان را «از رختخواب‌هایشان» می‌آورند!/ ترس رادولوویچ بیشتر از شرایط جدول بود تا کرونا
مربی فوتبال گفت: رادولوویچ مربی قبلی تیم فوتبال ذوب آهن به ایران باز نگشت چرا که این مربی یک مربی جسور نبود و به نظر من بیشتر از اینکه از کرونا می ترسید، نگران وضعیت جدول بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: از اول خردادماه در باشگاه ذوب آهن حاضر نشدم و با این باشگاه قطع ارتباط کردم و دیگر خیلی ریز در مورد اتفاقات این باشگاه آگاه نیستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مربی فوتبال تصریح کرد: اما رادولوویچ مربی قبلی تیم فوتبال ذوب آهن به ایران باز نگشت چرا که این مربی یک مربی جسور نبود و به نظر من بیشتر از اینکه از کرونا می ترسید، نگران وضعیت جدول بود.

,

وی افزود: لوکا بوناچیچ یک مربی با تجربه است و ایران و اصفهان را هم به خوبی می شناسد اما من مانده ام که این مربی ها را چگونه پیدا می کنند و فکر می کنم این مربیان را از رختخواب هایشان پیدا کرده و می آورند.

,

پیشکسوت فوتبال اصفهان ادامه داد: به نظرم یک مربی ایرانی در این شرایط بیشتر می توانست به تیم کمک کند، لوکا در سال های اخیر کارنامه خوبی نداشته است اما اینکه عملکردش در ذوب آهن چگونه باشد نیاز به زمان دارد.

,

وی با آرزوی موفقیت برای تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ذوب آهن تیمی با قدمت بالای 50 سال است که با توجه به فشردگی پایین جدول امیدوارم این تیم به راحتی در لیگ بماند و به روزهای اوج خود بازگردد.

,

کربکندی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: محمدی مدیر عامل جدید باشگاه از من خواست که به باشگاه کمک کنم و من هم قبول کردم و به کمک باشگاه رفتم و هر آنچه که می توانستم، انجام دادم، اما اختلاف نظرهای با هم داشتیم چرا که وقتی کسی مسئول سازمان فوتبال باشگاه است، تمام اتفاقات فوتبال باید زیر نظر او باشد، اما اینگونه نبود.

,

وی گفت: در نقل و انتقالات بازیکنان و نفراتی که می خواستند را مدیرعامل و مشاورانش انتخاب کردند و من هم روز بعد از نقل و انتقالات استعفا دادم که قبول نکردند و جلسه ای گذاشته شد که من در این جلسه اشکالات را گفتم و تا این لحظه اصلا بحث مادی نبود.

,

رسول کربکندی ادامه داد: بعد از آن پیشنهاد مالی هم به من داده شد که با توجه به میزان فعالیتی که باید انجام می دادم، رقم پایین بود و من گفتم تخصصم را به این رقم نمی فروشم ؛ اما برخی تمام بحث را به سمت مشکلات مادی سوق دادند.

,

پیشکسوت فوتبال اصفهان بیان کرد: من 8 ماه و نیم با باشگاه کار کردم و هیچ پولی دریافت نکردم و قراردادی هم نبستم و برخی حرف ها خیلی غیرمنصفانه است؛ البته مادیات را تکذیب نکردم چرا که بخشی از مشکلات بود؛ بعد از نرفتن من هیچ اقدامی از سوی باشگاه نشد و به نظر، باشگاه از  نرفتن ما بدش نیامده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه