اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

تولیدکنندگان باید کیفیت تولیداتشان را تضمین کنند

تولیدکنندگان باید کیفیت تولیداتشان را تضمین کنند
لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مردم ما طی چهل سال از تولیدات داخلی استفاده می‌کنند اما برای رعایت حال مشتری، تولیدکنندگان نیز باید کیفیت تولیداتشان را تضمین کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ لطف الله سیاهکلی در بازدید از کارخانجات لوازم خانگی پارس که امروز (یکشنبه) انجام شد؛ اظهار کرد: لوازم خانگی پارس از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است، ما باید در کشور به تولید داخل بها دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: باور به تولید داخل و مصرف کالای داخلی برای مشتریان ضعیف است و گاهی نیز برخی تولیدات مشکل دار به ضد تبلیغ تبدیل می‌شوند، ما نیاز داریم گارانتی مانند سایر کشورها انجام شود و درصورت خراب شدن کالا، تعمیر رایگان و یا جایگزینی کالا داشته باشیم، درواقع برای رشد تولید داخل باید گارانتی معنای واقعی خود را داشته باشد.

,

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ابراز کرد: برای برند شدن در بازار باید به گونه‌ای عمل کنیم که هنگام مراجعه به بازار برای خرید، اسم محصولات داخلی به ذهن برسد؛ اما گاهی کیفیت محصولات تولید شده مناسب نیست، به‌عنوان نمونه، معنا ندارد چهل سال برای تولید خودرو هزینه شود اما در نهایت آنچه نصیب مشتریان می‌شود چیزی شبیه فرغون باشد.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: فعالیت لوازم خانگی پارس از گذشته تاکنون ادامه دارد که نشان از برجستگی و کیفیت بالای تولیدات است، زیرا بسیاری از برندها وارد بازار شده و پس از آن از بین رفتند.

,

وی ادامه داد: ما از تحریم‌ها به گونه‌ای خسارت نمی‌بینیم که ما را از پا درآورد، مشکل ما از کج سلیقگی، عدم توجه به کلاس و بازار جهانی است‌، باید در تولیدات به بازار جهانی توجه داشته و محصولاتمان قابل رقابت با دنیا باشد.

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مردم ما طی چهل سال از تولیدات داخلی استفاده می‌کنند اما برای رعایت حال مشتری تولیدکنندگان نیز باید کیفیت را تضمین کنند.

,

قزوین می‌تواند در عرصه تولید لوازم خانگی پیشانی درخشان ایران باشد

, قزوین می‌تواند در عرصه تولید لوازم خانگی پیشانی درخشان ایران باشد,

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس  در این بازدید اظهار کرد: ما اکنون در جنگ نابرابر و غیرانسانی اقتصادی قرار داریم که در ظاهر خود را نشان نمی‌دهد، اما این جنگ بزرگ درواقع بسیار کریه المنظر و ضد حقوق بشر است.

,

وی ادامه داد: ما استاد ساختن فرصت‌ها از دل تهدیدها هستیم، ترویج استفاده از کالاهای داخلی از وظایف ماست و وظیفه خود می‌دانم که در ترویج کالای ایرانی به‌ویژه لوازم خانگی نقش داشته باشم و به‌عنوان نماینده با افتخار از کالای داخلی استفاده می‌کنم.

,

نماینده مردم قزوین؛ آبیک و البرز در مجلس ابراز کرد: ترویج جهش تولید وظیفه ماست و باید از تولید کنندگان، صنعتگران و کارگزان حمایت کنیم، باید برای رفع موانع تولید سرمایه در گردش تامین شده و بانک‌ها به جای تصدی گری تسهیلگری کنند.

,

وی افزود: ما و مهندسین ما باید خلاق و بروز باشیم، توبید ماشین ظرفشویی باتوجه به کمبود آب می‌تواند گزینه خوبی برای منازل باشد‌ که این شرکت آن را در دست اقدام دارد.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: ما درحال گذار هستیم و باید ذائقه درحال تغییر را به دست تولید داخلی مدیریت کرده و باب صادرات را نیز باز کنیم؛ زیرا نداشتن صادرات ازجمله عوامل شکست تولید است، استفاده از توان داخلی به بهترین شکل و دید جهانی بسیار ضرورت دارد و باید در طراحی‌ها فرهنگ اسلامی درنظر گرفته شود.

,

وی ادامه داد: امیدواریم با افزایش درصد تجارت خارجی، نمایشگاه خارجی و رایزنی‌ کالاها را به سایر کشورها معرفی و صادر کنیم، امروز بیشتر از کالاهای ایرانی کالای ترک در کشوری مانند عراق وجود دارد که به خاطر حضور فعالین اقتصادی ترکیه در آن کشورها است.

,

محمدبیگی در پایان گفت: در سطح مجلس برای توسعه صادرات و تولید تلاش می‌کنیم در وزارت خارجه شرایط را پیگیری می‌کنیم تا شرکت لوازم خانگی پارس پس از تولید کالا برای صادرات در کشورهای خارجی حضور پیدا کنند؛ درواقع قزوین توان تربیت مدیران را در حوزه‌های مختلف داشته و می‌توان در عرصه تولید لوازم خانگی پیشانی درخشان ایران باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه