اخبار داغ

اندر مصائب احد آقا/ از مصدومیت لک تا 1+2 کرونائی جدید

اندر مصائب احد آقا/ از مصدومیت لک تا 1+2 کرونائی جدید
در آستانه دیدار ماشین‌سازی با فولاد خوزستان خبرهای خوبی از اردوی تیم تبریزی به گوش نمی‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در نخستین بازی خود پس از تعطیلات کرونایی لیگ برتر فوتبال فردا - دوشنبه 9 تیر ماه - از ساعت 21 در چارچوب دیداری از هفته بیست‌ودوم این مسابقات به مصاف میزبانش فولاد خوزستان می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در آستانه این دیدار، اخبار ضد و نقیضی درباره آسیب‌دیدگی حامد لک، دروازه‌بان شماره یک ماشین‌سازی وجود دارد و گفته می‌شود وی با وضعیت نامشخصی مواجه است اما با این وجود به همراه ماشین‌سازان به اهواز خواهد رفت.

,

خبر بد دیگر برای سبزقبایان، مصدومیت محمد سهرابی‌نژاد، مدافع 21 ساله این تیم است. طبق اعلام رسمی باشگاه ماشین‌سازی، این بازیکن در جریان تمرینات دچار پارگی رباط صلیبی شده و ادامه بازی‌های لیگ نوزدهم را از دست داده است.

,

این درحالی است که ماشین‌سازی در بازی فردا یوسف یخشی‌زاده مربی خود را نیز به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.

,

شناسایی 2 کرونایی جدید در جمع تبریزی‌ها

, شناسایی 2 کرونایی جدید در جمع تبریزی‌ها,

صبح دیروز اعضای تیم ماشین‌سازی برای اعزام به اهواز، آزمایشات PCR را انجام دادند که در نتیجه آن، دو مورد جدید مبتلا به کروناویروس و یک مورد مشکوک در این تیم شناسایی شد.

,

دکتر عباس‌زاده، پزشک ماشین‌سازی در این خصوص اظهار داشت: متاسفانه با تمامی سختگیری‌های انجام شده در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بار دیگر با دور مورد مثبت در تیم ماشین‌سازی روبرو هستیم.

,

وی راجع به موارد جدید مثبتی‌های اعلام شده گفت: با شناسایی دو مورد کرونا ویروس از اعضای تیم ماشین سازی، از امروز صبح این نفرات وارد قرنطینه خانگی شدند.

,

وی اضافه کرد: یکی از اعضای کادر پزشکی تیم نیز در حال آماده باش خواهد بود تا درصورت گزارش موارد حاد در محل حضور یابد و کاروان اعزامی تیم برای دیدار با فولاد قطعا این نفرات را در کنار خود نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه