اخبار داغ

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان:

انتقال زندان مرکزی زنجان جزو اولویت های استان است

انتقال زندان مرکزی زنجان جزو اولویت های استان است
جوادی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به انتقال زندان زنجان به بیرون از شهر گفت: سه محل جدید برای انتقال زندان زنجان پیش‌بینی شده ولی هنوز انتخاب محل جدید قطعی نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محمد جوادی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه‌ با اشاره به برگاری برنامه‌های قرآنی برای زندانیان در استان زنجان اظهار کرد: برنامه‌های متنوع قرآنی برای زندانیان در نظر گرفته شده و حفظ قرآن کریم توسط زندانیان از جمله برنامه‌های فرهنگی است که در زنجان زنجان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در حال حاضر 65 زندانی توانستند 30 جزء از قرآن کریم را حفظ کنند و در این بخش استان زنجان رتبه پنجم کشوری را دارد تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای زندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

,

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به برگزاری برنامه‌های تحولی و اصلاحی برای زندانیان در زنجان عنوان کرد: بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های جامعه از ضعف باور‌های دینی اتفاق می‌افتد و برای کاهش مشکلات برنامه‌های اصلاحی را جزو اولویت برنامه‌های فرهنگی در زنجان قرار دادیم چرا که برنامه‌های فرهنگی اهمیت ویژه دارد.

,

وی با اشاره به رعایت موارد بهداشتی در زنجان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در زنجان بیان کرد: تا به امروز هیچ مددجویی در زندان به بیماری کرونا مبتلا نشده چرا که همه جوانب بهداشتی در زنجان رعایت می‌شود.

,

جوادی به پروژه انتقال زندان زنجان از داخل شهر به بیرون از شهر زنجان اشاره و خاطر نشان کرد: این موضوع هم جزو پروژه‌های اولویت‌دار استان بوده و محل قطعی فعلا مشخص نیست و سه محل برای انتقال زندان زنجان پیشنهاد شده با تعیین نهایی با تایید سازمان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سازمان زندان‌ها اتفاق می‌افتد.

,

وی در ادامه با اشاره به استفاده از پابند الکترونیکی در زنجان عنوان کرد: تا به امروز از این سیستم برای 56 زندانی استفاده شده و استان زنجان در استفاده از این سیستم جزو استانهای برتر کشور است.

,

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به کاهش جمعیت کیفری در استان زنجان خاطر نشان کرد: استان زنجان در خصوص کاهش ورودی زندان و کاهش زندانیان موجود جزو استانهای برتر در کشور است.

,

جوادی با اشاره به موضوع حرفه آموزی برای زندانیان بیان کرد: در حال حاضر 35 درصد از زندانیان محکوم در رشته‌های صنعتی و کشاورزی مشغول فعالیت هستند.

,

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشن گلریزان به منظور آزاد سازی زندانیان غیرعمد از زندان عنوان کرد: جشن گلریزان به دلیل بیماری کرونا به صورت غیرحضوری برگزار شد و جمع آوری کمک‌های نقدی به صورت کاملا غیرمنتظره نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

,

جوادی با تاکید براینکه امسال میزان کمک‌های نقدی 35 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت خاطر نشان کرد: از محل کمک‌های نقدی با پرداخت 37 میلیارد ریال بدهی 179 زندانی غیرعمد از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه