اخبار داغ

مراقب کمپین های پیامکی در حوزه کرونا باشید

مراقب کمپین های پیامکی در حوزه کرونا باشید
به تازگی از شماره هایی ناشناس پیامک هایی با محتوای مبارزه با کرونا به شماره های تلفن خطوط ایرانسل افراد مختلف ارسال شده است که منشأ این پیام ها کشور انگلستان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، در این برهه زمانی سواد رسانه ای و ارتقای آگاهی های عمومی در حوزه رسانه از جمله اموری است که همه اقشار جامعه باید خود را موظف به نقش آفرینی در آن نمایند و در این عرصه احساس مسئولیت نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کُردتودی،,

بدون شک بمباران خبری و تبلیغاتی شبانه روزی از سوی رسانه های رسمی و غیررسمی ایجاب می کند که سطح اطلاعات خود را در این عرصه بالا ببریم و به راحتی در دام سایت ها و کمپین های سودجو گرفتار نشویم.

,

به تازگی سایتی تازه تأسیس که ادمین آن متعلق به کشور انگلستان است و هویتی ناشناس دارد اقدام به راه اندازی کمپینی با عنوان "نه به تحریم، نه به کرونا" نموده است و از طریق این کمپین با ارسال پیامک به شماره تلفن های خطوط ایرانسل اقشار مختلف مردم سعی بر دریافت اطلاعات شخصی از افراد می نماید.

,

این سایت مجهول الهویه ضمن دعوت افراد به پیوستن به این کمپین از آن ها می خواهد  که از طریق تکمیل فرم ثبت نام نموه و آدرس ایمیل و اطلاعات شخصی خود را ارسال نمایند.

,

با توجه به اطلاعات موجود احتمال می رود که سبک فراخوان مذکور از روش های تخلیه اطلاعاتی مورد استفاده گروهک منافقین و گروهک های ضد انقلاب بوده و احتمال آلوده بودن این لینک به هکرهای کاربران وجود دارد لذا ضروری است که اقشار مختلف مردم نسبت به اینگونه فراخوان ها هوشیار بوده و تنها رسانه های رسمی داخلی را مرجع قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه