اخبار داغ

تجلیل از شهدای ترور کرمانشاه

تجلیل از شهدای ترور کرمانشاه
حجت‌الاسلام هادی عسگری از برگزاری آیین تجلیل از شهدای ترور استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: به مناسبت بازخوانی جنایات آمریکا در هفته حقوق بشر آمریکایی طی مراسم ویدئو کنفرانس به صورت کشوری از شهدای ترور و شهدای شیمیایی و نیز یک جانباز شیمیایی تجلیل شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه سه شهید ترور را تقدیم انقلاب کرده است، تصریح کرد: شهید جواد سرحدی از شهدای ترور کرمانشاهی است که به دلیل سکونت خانواده وی در تهران در لیست تجلیل شدگان تهران قرار گرفت.

این مسئول با بیان اینکه امروزه چهره آمریکا در دنیا برملا شده و در واقع خود ملت آمریکا هم متوجه جنایات دولتمردان آمریکایی شده‌اند، بیان داشت: آمریکا به دنبال عوض کردن جای ظالم و مظلوم، شهید و جلاد است که با گذشت زمان چهره واقعی او برملا شد.

حجت الاسلام عسگری با اشاره به خوی درندگی و وحشی گری آمریکا تصریح کرد: به گفته رهبر کبیر انقلاب، آمریکا شیطان بزرگ است.

وی افزود: آمریکا برای رسیدن به مقاصد خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و با ایجاد رعب و وحشت و فریبکاری به دنبال دستیابی به منافع خود است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه عنوان کرد: وعده خداوند مبنی بر اینکه مسیر به سمت پیروزی حق در حرکت است، روز به روز محقق تر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه